Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-شهردار منطقه 12 از برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران با حضور بیش از 400 نفر در قالب 22 تیم ورزشی از مناطق 22گانه در این منطقه خبر داد. به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، روز گذشته، 21 اسفندماه، در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز […]

امتداد-شهردار منطقه 12 از برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی کودکان کار شهر تهران با حضور بیش از 400 نفر در قالب 22 تیم ورزشی از مناطق 22گانه در این منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، روز گذشته، 21 اسفندماه، در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (علیه‌السلام) و روز جوان، اختتامیه سومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر و دومین دوره مسابقات داژبال دختران تلاشگر با حضور ۲۲ تیم از مراکز خیریه مناطق 22گانه و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان کار شهر تهران در رشته‌های فوق به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد.
بر اساس این گزارش در اختتامیه این مسابقات در مسابقه‌ای نمادین برای ایجاد انگیزه بین این تیم‌ها، تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که به‌تازگی در مسابقات آسیایی فوتبال به جام جهانی صعود کرده، در مقابل تیم منتخب کودکان کار قرار گرفت.
دراین‌باره امیر یزدی، شهردار منطقه، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این کودکان گفت: این مسابقات به مناسبت گرامی‌داشت ایام مبارکه دهه فجر با حضور ۲۲ تیم از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در رشته مینی‌فوتبال و ۲۲ تیم در رشته داژبال از روز ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شد که همه تیم‌های شرکت‌کننده از مراکز پرتو (مؤسسات حمایت از تحصیل کودکان کار نهال) شهرداری تهران برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.
وی با تأکید بر رهنمو‌ن‌های مقام معظم رهبری در مورد کاربرد ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: به همین منظور همه امکانات ورزشی شهرداری منطقه 12 به صورت رایگان در اختیار این فرزندان عزیز شهر قرار گرفت.
شهردار قلب طهران ضمن یادآوری میزبانی موفق دو دوره قبل این مسابقات، بیان کرد: این رقابت‌ها با حضور استعدادیابان فوتبال کشور انجام شد و بازیکنان منتخب در پایان به عضویت تیم کودکان آینده‌ساز «قلب طهران» درخواهند آمد.
به گفته یزدی، تجهیز تیم‌ها به لباس ورزشی و اهدای جوایز ورزشی در مراسم اختتامیه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 12 برای برگزاری این مسابقات بوده است.

برچسب ها : شهردار منطقه ۱۲ , مسابقات ورزشی- کودکان کار

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه ۱۲ مسابقات ورزشی کودکان کار کودکان کار شهر تهران شهرداری منطقه 12 مسابقات ورزشی شهردار منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور