Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله مهندسی شیمی و نفت دانشکده مهندسی شیمی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران موفق به کسب نمایه بین‌المللی Scopus شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجله مهندسی شیمی و نفت دانشکده مهندسی شیمی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران موفق به کسب نمایه بین‌المللی Scopus شد. این مجله به مدیر مسئولی ناصر سلطانی رئیس دانشکدگان فنی و سردبیری رضا ضرغامی استاد تمام دانشکده مهندسی شیمی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجله مهندسی شیمی و نفت، تمام جنبه‌های به‌روز و نوآورانه مرتبط با مهندسی شیمی، مهندسی نفت، زیست‌فناوری، انرژی، محیط زیست، فناوری نانو، پلیمر و … را پوشش می‌دهد.

رویکرد این مجله مبتنی بر حوزه‌های نوین و به‌روز بین‌المللی و با تمرکز بر روی عرصه‌های بین رشته‌ای است.

نشانی تارنمای مجله مهندسی شیمی و نفت از طریق لینک https://jchpe.ut.ac.ir در دسترس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجله شیمی نفت دانشگاه تهران بین الملل دانشکدگان فنی دانشگاه تهران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: کاشی هفت‌رنگ اصفهان سومین رشته صنایع‌دستی است که پس از رشته‌های میناکاری و پارچه قلمکار  موفق به دریافت نشان جغرافیایی بین‌المللی شده است.


امیر کرم زاده افزود: تدوین پرونده ثبت جهانی کاشی هفت‌رنگ اصفهان در معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با همکاری صمیمانه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان و اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان به نتیجه رسید، به گونه‌ایی که با همکاری این دوستان در طی سال گذشته، اطلاعات کامل و جامعی درباره این هنر ارزشمند، مانند نوع هنر، قدمت و تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال جمع‌آوری شد.


او گفت: تعداد دیگری از رشته‌های صنایع‌دستی اصفهان نیز در حال ثبت جهانی‌شدن هستند، با این وصف زمانی که این رشته‌ها، نشان جغرافیایی بین‌المللی را دریافت کنند یعنی این رشته خاص در سطح جهان به نام این منطقه ثبت می‌شود.

استفاده از کاشی هفت‌رنگ از اواخر دوره تیموریان در سده نهم و آغاز دوره صفوی در سده دهم هجری قمری در تزیین بنا‌ها متداول شد به گونه‌ایی که مرمتگران سنتی از این کاشی‌ها بانام کاشی خشتی هم یاد می‌کنند.


در اواخر دوران تیموریان و در عصر شهریاران صفوی (از سده دهم تا پایان سده دوازدهم هجری قمری)، به‌تدریج تزیینات کاشی هفت‌رنگ جایگزین کاشی معرق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران