Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در دیدار با نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال اظهار داشت: از اعتمادی که آقای الذیاب و همکارانشان در فدراسیون جهانی به ایران دارند و میزبانی را به کشور ما دادند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردان این توجه فدراسیون جهانی هستیم که به خاطر شرایط ایران، میزبانی مسابقات ساحلی آقایان و بانوان ازهم جدا شد و کشور ایران میزبان مسابقات مردان خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم که این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و میزبانی‌های بیشتری به کشور ایران برسد. هدف ما این است که یک همکار خوب برای فدراسیون جهانی باشیم و علاوه بر میزبانی مسابقات بتوانیم کلاس‌های آموزشی را نیز برگزار کنیم.   وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برنامه‌ریزی مدونی برای آموزش هندبال در سطح مدراس داریم و سعی می‌کنیم برای مدت ۴ سال بتوانیم این رشته را به صورت گسترده در سطح مدارس نهادینه کنیم. این برنامه توسعه‌ای ما برای رشته هندبال در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود‌.   سجادی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات ساحلی مصادف به آغاز سال نو و عید نوروز است بهترین فرصت را داریم که این عید باستانی را به میهمنانان معرفی کنیم و همه این دوستان در جریان آیین و جشن نوروز ایران قرار بگیرند.   الذیاب در این دیدار اظهار داشت: خیلی خوشحالم که زمینه این دیدار با وزیر ورزش و جوانان مهیا شد. کنفدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران روابط و همکاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند. پیش از این کنفدراسیون آسیا قصد داشت که میزبانی به کشور ایران بدهد که به دلیل شرایط کرونایی این اتفاق میسر نشد.   وی افزود: تلاش کردیم که یک میزبانی بین‌المللی به کشور ایران بدهیم و با هماهنگی های صورت گرفته مسابقات هندبال ساحلی به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. خیلی خوشحالیم که تیم بانوان ایران برای اولین بار به مسابقات جهانی راه پیدا کرد و این نشان می‌دهد که فدراسیون ایران در حوزه ورزش بانوان گام‌های موثری برداشته است.   نایب رییس فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: به خاطر حمایت‌هایی که وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون هندبال دارد ممنونیم و این قول را می‌دهیم که میزبانی‌های دیگر را نیز به ایران بدهیم. فدراسیون برای رشد این رشته در ایران برنامه دارد و ما نیز از این برنامه‌ها حمایت می‌کنیم.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی ورزش و جوانان کشور ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق