Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:21:50 GMT

رویداد ایده پردازی «هم‌آهنگ» در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۴۰۵

رویداد ایده پردازی «هم‌آهنگ» در مشهد آغاز شد

مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رویداد ایده پردازی گروه‌های تبلیغی در ترویج و تسهیل امر ازدواج باعنوان « هم‌آهنگ» روزیکشنبه 22 اسفندماه با برگزاری کارگاه آموزشی و ارائه ایده‌ها آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد جنتی در نخستین روز از رویداد ملی هم آهنگ در خصوص ارائه بوم تبلیغی، اظهار کرد: این رویداد با اهداف مختلفی جهت تسهیل امر ازدواج و با حضور 150 گروه تبلیغی شامل 40 گروه مخصوص بانوان و حدود 110 گروه های تبلیغی آقایان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین هدف بر این است که ظرفیت گروه های تبلیغی نسبت به حل مسئله ازدواج، افزایش پیدا کند و همچنین تجارب افراد به یکدیگر منتقل شود؛ دوم اینکه بتوانیم با کمک خود عزیزان و با محوریت مبلغان برای حل مسئله ازدواج، برنامه های تبلیغی برای ماه رمضان و سال آینده را طراحی کنیم.

مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این رویداد باید هر گروهی نسبت به منطقه خودش یک برنامه تبلیغی تعیین کند و در ادامه ما بسته به آن برنامه‌ها، حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

جتنی تصریح کرد: از اهداف دیگر این رویداد این است که  با ایده پردازی و برنامه های نوین، گروه‌ها می‌توانند حمایت های ویژه دریافت کنند؛ همچنین فضای این جلسات نباید صرفا همایشی باشد بلکه باید فضای ایده پردازانه و نوین در راستای جریان تبلیغی ایجاد شود.

وی بیان کرد: هر گروه در گذشته فعالیت‌های خوبی را در منطقه خودش داشته و ادامه خواهد داد، اما در این رویداد باید گام جدیدی برداشته شود و کنش های اجتماعی برای حل مسئله ازدواج را در برداشته باشد.

مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هر گروه تبلیغی باید به قله اهداف ما برسد و به یک ایده کنش گری اجتماعی که ظرفیت های محله را نیز در بر داشته باشد، نیز دست پیدا کند. 

جتنی افزود: در روز دوم، بوم‌کاوی ایده و فعالیت های عملی را خواهیم داشت و در نهایت  فقط ۴۰ گروه که فعالیت بهتر و ایده های عملی تری را دارند، میتوانند به نمایشگاه بوم ها راه یپدا کنند.

وی اظهار کرد: سه تابلو در نمایشگاه برای هر گروه در نظر گرفته شده که در تابلوی اول، مختصات منطقه تبلیغی، در تابلو دوم، ظرفیت های تبلیغی مانند امکانات، عرصه های فعالیت، توان تخصصی و سوابق گروه و در تابلو سوم، طراحی عملیات حل بحران ازدواج به نمایش گذاشته خواهد شد. انتهای پیام/

خبرنگار: امیر مهدی مقیم یزدی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ازدواج ماه رمضان تبلیغات اسلامی تبلیغات ازدواج گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان تیم تحقیق، مسئول نگارش پیش‌نویس سند ملی زیارت با همکاری دستگاه‌های کشوری است، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت پذیرای نمایندگان  ۱۷ وزارتخانه و سازمان عالی رتبه کشوری مرتبط با امر زیارت بود.

در این رویداد نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های کشوری در ۸ میز: زیارت تمدنی، تسهیل زیارت، شهر زیارتی، زیارت متعالی، اقتصاد زیارت، حکمرانی زیارت و... به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به زیارت پرداختند.

در انتهای این میزها، محتوای به دست آمده در قالب چهار عنوان مسئله‌ها، چشم انداز، راهبردها و اقدامات اجرایی پیشنهادی به پیش نویس اولیه سند ضمیمه خواهند شد. 

گفتنی است این سند پس از نگارش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد