Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی : تسریع در روند جذب سرمایه گذاری، پیشران اصلی توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه صبح امروز برای سرمایه گذاری برای ایجاد کارخانجات تولید کربنات سدیم و انواع شیشه و بلور به میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار دومین دیدار شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه با استاندار آذربایجان غربی بوده و اولین دیدار پیش از این در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان انجام شده بود.

استاندار آذربایجان غربی در دیدار نخست، دستورات لازم در خصوص جانمایی و تحویل زمین و همچنین همکاری ادارات منابع طبیعی و محیط زیست و دستگاه‌های خدمات رسان با شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه را صادر کرده و اقدامات مربوطه در این خصوص تا به امروز محقق شده است.

در این راستا، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه که برای آغاز عملیات اجرایی به استان سفر کرده اند، در دیدار امروز از استاندار آذربایجان غربی جهت تسهیل در امر سرمایه گذاری و دستورات مساعد صادر شده، قدردانی کردند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی کاوه در استان، گفت: سیاست‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ بر مبنای رشد اقتصادی تنظیم شده و ۴۵ درصد از هدف گذاری برای تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور نیز مربوط به بخش سرمایه گذاری می‌باشد.

محمدصادق معتمدیان همچنین مهمترین اولویت‌های اقتصادی استان را تمرکز بر سرمایه گذاری، شناسایی و احصاء موانع پیش روی سرمایه گذاران و جدیت در رفع موانع اعلام کرده و می گوید: حذف زوائد، از دست ندادن فرصت ها، اعتماد به سرمایه گذاران دارای اهلیت و تسریع در روند جذب سرمایه گذاری، پیشران اصلی توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سرمایه سرمایه گذاری آذربایجان غربی زمین منابع طبیعی محیط زیست هیئت مدیره دولت رشد اقتصادی رشد اقتصاد کشور سرمایه گذاران سرمایه گذاری شیشه بلور استاندار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، علی مطهری عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته معلم، از انتخاب معلمان نمونه خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون مرحله منطقه‌ای، ناحیه‌ای، شهرستانی و استانی ارزیابی معلمان، مدیران، مربیان پرورشی و مشاوران نمونه در سطح استان پایان پذیرفته و به مرحله کشوری معرفی شده‌اند و در هفته معلم معرفی می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر آن، معلمان و مربیان برتر آذربایجان‌غربی در هفته معلم به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف می‌شوند و همچنین دیدار صمیمی با مسئولان استانی اعم از نماینده ولی فقیه در  استان و استاندار آذربایجا‌ن‌غربی انجام خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته معلم تصریح کرد: در این هفته ضمن حضور گسترده فرهنگیان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه،مزار شهدای فرهنگی غبارروبی شده و مراسم استانی بزرگداشت مقام معلم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید، کمبود معلم در استان وجود ندارد اظهار داشت: امسال تعداد دو هزار و ۲۰۰ معلم ورودی برای سال تحصیلی جدید و هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به کارگیری می‌شوند ضمن اینکه هزار و ۷۰۰ نفر از فرهنگیان نیز بازنشست شده یا انتقال می‌یابند.

مطهری با تأکید بر اینکه بازماندگان از تحصیل به خاطر معضلاتی که ممکن است برای جامعه ایجاد کنند به حداقل ممکن خواهند رسید بیان کرد: تاکنون ۵۰ درصد بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی جذب شده در حالی که ۱۰۰ درصد بازماندگان از تحصیل شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با عزم عمومی و بهره‌گیری از اعتبارات ملی و استانی و همچنین ظرفیت خیران‌مدرسه‌ساز، این پروژه‌ها به پایان می‌رسند و اگر پنج هزار کلاس درسی نیز در استان احداث شود، آذربایجان‌غربی به میانگین کشوری نزدیک خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود