Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:42:21 GMT

۶۰۰ اثر به اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۷۹۱

۶۰۰ اثر به اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شد

گروه استان‌ها - دبیر ستاد برگزاری اجلاس نماز استان بوشهر از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز در هفته جاری در بوشهر خبر داد و گفت: از ۶۰۰ اثر ارسالی به اجلاس نماز استان بوشهر از ۴۴ اثر برگزیده تجلیل می‌شود. - اخبار استانها -

شهرام قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز در 26 اسفند اظهار داشت: موضوع ششمین اجلاس استانی نماز « نماز، خانه، مدرسه و مسجد است که این برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پنجشنبه هفته جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد برگزاری اجلاس نماز استان بوشهر از ارسال 600 اثر به این اجلاس خبر داد و بیان کرد: از این تعداد آثار ارسالی با داوری انجام شده 44 اثر برگزیده شد که در مراسم اختتامیه اجلاس نماز استان بوشهر صاحبان این آثار در 26 اسفند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ششمین اجلاس استانی نماز در بوشهر برگزار می‌شودنخستین جشنواره استانی نماز در اردبیل برگزار شداجلاسیه استانی نماز 4 آذرماه در سمنان برگزار می‌شود

وی از تجلیل دستگاه‌های برتر در اقامه نماز در ششمین اجلاس استانی نماز خبر داد و تصریح کرد: در این اجلاس ضمن تجلیل از فعالان نماز شهرستان‌های 10 گانه استان، از 18 نفر از فعالان و خادمان نماز آموزش و پرورش در مناطق 18 گانه تجلیل می‌شود.

قضایی با بیان اینکه از 25 دستگاه اجرایی برتر استان در عرصه نماز تجلیل می‌شود گفت: در این حوزه هم از دبیران ستاد نماز دستگاه‌های اجرایی برتر و مدیران که بر اساس ارزشیابی بالاترین امتیاز در عرصه اقامه نماز کسب کرده‌اند تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ششمین اجلاس استانی نماز اجلاس نماز استان بوشهر استانی نماز تجلیل می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر