Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@05:26:48 GMT

حضور سردار فدوی در یادمان شهدای هویزه

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۹۹۵۰

حضور سردار فدوی در یادمان شهدای هویزه

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان دوران دفاع مقدس از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید به عمل آورد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان دوران دفاع مقدس از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار که محمد حسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در جمع زائران و دانشجویان به گفتگو با آن‌ها پرداخت.

سردار فدوی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند سال توفیق یافتم در کنار شهدای هویزه و شهیدانی، چون علم الهدی، قدوسی، شمخانی و... باشم، افزود: زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از کربلا نیست؛ سرزمین‌های نور، بهشت ایران هستند. خداوند متعال به شهدا مرتبت، اجازه و اختیار کار‌هایی از جمله اذن شفاعت داده است و این یک اصل مسلم است، اما مهم این است که ما به این مسائل باور داشته باشیم که در این صورت برای ما هم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله هر روز باورمان به خدا، پیامبر، امامان و امامین انقلاب اسلامی و شهدا بیشتر شود تا بیشتر خیر ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در خاتمه با تجلیل از خادمان شهدا نیز گفت: خدا را شکر دلدادگان زیادی در یادمان شهدای هویزه با دلشان به عنوان خادم زحمت می‌کشند و به زائران شهدا خدمت می‌کنند، خداوند خیرشان بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار فدوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویزه جانشین فرمانده کل سپاه جانشین فرمانده کل سپاه یادمان شهدای هویزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب