Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ملت ایران با اقتدار طی این ۴۳ مقابل تهدید‌های دشمنان ایستادگی کرده و بصیرت و ولایتمداری ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را در نطفه خفه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران شهدای جانباز استان زنجان با عنوان "شوق دیدار" ظهر امروز در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری زنجان، همزمان با سراسر کشور و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی خود، از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران با بصیرت سیاسی و آگاهی وارد صحنه دفاع مقدس شدند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با مقاومت، مجاهدت و ایثارگری‌های خود از نظام مقدس و انقلاب اسلامی دفاع نمودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم ایران در همه اعصار بی نظیر هستند و به فرموده امام راحل (ره) در عصر رسول الله نیز نمونه ای از ملت ایران نبود، تصریح کرد:  امروز اقتدار، سرافرازی، عزت و آبروی نظام به برکت خون پاک شهدا، مجاهدت رزمندگان و و ایستادگی و همدلی ملت ایران و همیشه در صحنه است.

مداحی حاج مهدی رسولی در رثای شهدا/ "اسفند می‌دهد بوی شیرمردان بیشه خیبر" + فیلمدلاوری خط شکنان زنجانی در نبرد نیزارها/ بدر زاده خیبر استمعاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه: رزمندگان اسلام در عملیات خیبر"حسین‌وار" جنگیدند/ جزایر مجنون چگونه حفظ شد؟

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با اقتدار طی این 43 مقابل تهدید‌های دشمنان ایستادگی کرده‌ و هرگز قامت خم نکرده‌اند، افزود: ملت با ولایتمداری و بصیرت خود همیشه دشمن را شکست داده‌اند و نقشه‌های شوم دشمنان در نطفه خفه شده است.

در ادامه، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز با تاکید بر اینکه امروز فرصت قدردانی از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شده است، ادامه داد: امروز تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدای جانباز را بر خود وظیفه و ضرورت می‌دانیم و این کار از حداقل‌ترین‌هایی است که در مقابل ایثارگری‌های آن‌ها می‌توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های امسال روز شهید، با محوریت گرامیداشت جانبازان، 33 شهید جانباز و خانواده‌های جانبازان بود، اظهار داشت: خانواده ایثارگران مایه عزت ما هستند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهید شهدای دفاع مقدس شهید فرمانده سپاه استان زنجان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟