Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:42:03 GMT

برپایی ۱۸۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۸۳۶

برپایی ۱۸۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران نیمه شعبان

رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی از خدمت‌رسانی ۱۸۰ موکب به زائران نیمه شعبان در قم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام رضا وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ایام نیمه شعبان اظهار داشت: در همان روز اول که این ستاد تشکیل شد هدف ما این بود که به زائران خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدمات این ستاد فرهنگی ، پذیرایی و اسکان  زائران است که امسال با برنامه‌ریزی مناسبی انجام خواهد شد.

وطن‌خواه تصریح کرد: این ستاد از سال ۹۳ کار خود را  شروع کرد تا امکاناتی برای زائران فراهم کند به‌طوری‌که ستادی را تشکیل دادیم و با ۶ ایستگاه کار را شروع کردیم تا این‌که به ۱۶۰ ایستگاه در سال ۹۸ رسیدیم.

وی بابیان این‌که این کمک‌ها و ایستگاه‌ها مردمی است، ابراز داشت: تابه‌حال حدود ۱۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم و ۳۰ موکب خارج از بلوار هماهنگ شده و برپا خواهند شد البته موکب فقط برای پذیرایی نیست بلکه خدمات مختلفی از جمله خدمات درمانی هم ارائه می‌شود.
رئیس ستاد مردمی اجتماعات مهدوی متذکر شد: علاوه بر خدمات و پذیرایی کارهای فرهنگی نیز از طریق موکب‌ها ارائه خواهد شد از همین رو بیش از ۱۲۰ غرفه فرهنگی در بلوار حضور خواهند داشت که این غرفه‌ها در موضوعاتی مانند جمعیت، عفاف و حجاب، ازدواج خانواده، مشاوره‌های تخصصی، دستاوردهای انقلاب، ترویج کتابخوانی، غرفه شهدا، پاسخگویی به سؤالات شرعی، برنامه کودکان از نقاشی تا کارهای کودک حرفه‌ای فعالیت خواهند کرد.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اله موسوی پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه دانش‌آموزان محصولات و تولیدات دستی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۳ ظهر تا ۱۰ شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

موسوی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

وی همچنین از برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال خبر داد و گفت: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 6089810

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس