Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت میراث فرهنگی از اتصال سامانه یکپارچه بلیت الکترونیکی ابنیه فرهنگی تاریخی به سامانه هوشمند بیماری‌های فراگیر (امید) و صدور بلیت برای بازدیدکننده‌ها پس از اخذ کد ملی و احراز سلامت آن‌ها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا طالبی از اتصال سامانه یکپارچه بلیت الکترونیکی ابنیه فرهنگی‌ تاریخی به سامانه هوشمند بیماری‌های فراگیر (امید) و صدور بلیت برای بازدیدکننده‌ها پس از اخذ کد ملی و احراز سلامت آن‌ها خبر داد و گفت: براساس بند یک مصوبات هشتاد‌و‌ششمین جلسه ستاد ملی کرونا در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری‌های همه‌گیر، سامانه امید در اختیار وزارتخانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سامانه یکپارچه بلیت الکترونیکی ابنیه فرهنگی‌ تاریخی به سامانه امید متصل شده است، بیان کرد: در تمامی اماکن فرهنگی‌ تاریخی پس از اخذ کد ملی یکی از اعضای خانواده و در صورت قرنطینه نبودن شخص مذکور و دریافت حداقل دو دوز واکسن برای تمامی اعضای خانواده بلیت صادر می‌شود. 

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر تهیه بلیت به صورت الکترونیکی، تصریح کرد: از دو طریق سایت http://bilit.tafrihati.com و اپلیکیشن تاپ امکان خرید بلیت الکترونیکی وجود دارد، که در شرایط کنونی بهتر است بلیت از این دو طریق و به صورت الکترونیک تهیه شود.

وی در ارتباط با تأسیسات گردشگری، اظهار کرد: هتل‌ها و اماکن اقامتی نیز به سامانه http://myst.mcth.ir (جانا)، متصل شده‌اند که صحت سلامت پرسنل و گردشگران از طریق ورود کد ملی مشخص و در صورت سلامت پذیرش می‌شوند.

پایش رایگان سلامت گردشگران در اماکن تاریخی در نوروز 1401 اماکن تاریخی استودیوهای نوروزی صدا و سیما می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی موزه های ایران وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی موزه های ایران بلیت الکترونیکی کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بهروز محبی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.
سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به‌ دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.
او گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جست‌وجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.
محبی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجارهای بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل و ... کشف و ضبط شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899566

دیگر خبرها

  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج