Web Analytics Made Easy - Statcounter

در عراق، چری از 30 رسانه معروف و 25 فروشنده خودرو دعوت کرد تا یک رویداد قدردانی رسانه ای در بغداد شرکت کنند. در این رویداد، چری برنامه توسعه ای خود برای سال 2022 را به رسانه های بزرگ اعلام کرد و همچنین قدرت فناوری و تاریخچه توسعه خود را به خبرنگاران و فعالان بازار خودرو نشان داد. علاوه بر این، چری همچنین تیگو 8 پرو را به عنوان جدیدترین عضو از خانواده پرو، به فروشندگان خودرو و خبرنگاران رسانه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در عربستان سعودی، چری در هتل لوکس جده هایت پارک، از 35 رسانه برجسته خودروسازی و سایر روزنامه نگاران رسانه های مرتبط، قدردانی کرد. اجرای زنده ساکسیفون هم بخشی از این برنامه بود. در همین حال، شاهد اعلان نکات لازم در نگهداری محصولات چری، برنامه های کمپین With Chery With Love و ویدیوی معرفی تیگو 8 پرو هم در این مراسم بودیم.

تمرکز اصلی در این رویداد، استقرار چری در بازار عربستان و برنامه ریزی تجاری بر روی تیگو 8 پرو بود. پس از این رویداد، رسانه های عرب، نظرات مثبتی درباره فعالیت های برند چری داشتند و از طراحی پویا و ویژگی های جذاب محصولاتی چون تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو، استقبال کردند. طراحی صفحه نمایش تیگو 8 پرو هم بسیار مورد توجه آنها قرار گرفت.

پاکستان، دیگر مقصد چری بود که رویداد قدردانی رسانه ای را در آنجا برگزار کرد تا از دو مدل جدید تیگو، رونمایی کند. بیش از 60 رسانه در این رویداد شرکت کردند و اکثر آنها از دسته رسانه های خودرویی بودند. انتظار می رود که در سه ماهه اول سال 2022، دو مدل تیگو 4 پرو و تیگو 8 پرو به بازار پاکستان عرضه شوند.

اخبار مرتبط ۱۱:۳۵:۱۹ خط و نشان دولت برای خودروسازان ۱۱:۱۲:۰۰ دولت دست از سر خودروسازی بردارد ۱۶:۰۷:۲۹ به فریاد صنعت خودروسازی برسید ۲۱:۳۵:۵۷ خودروسازان آلمانی در چه وضعیتی هستند؟ ۱۲:۱۰:۵۹ شوی چینی ها در بازار خودرو ۱۳:۰۸:۰۲ نماینده مجلس: خودروی تولید داخل نداریم!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عربستان خودروسازی صنعت خودرو بازار جهانی بازار خودرو تیگو۸ تیگو 8 پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • اشتغال اهمیت دارد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان