Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:28:55 GMT

مدیر دوبلاژ سریال های پرطرفدار در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۰۹۴۵

مدیر دوبلاژ سریال های پرطرفدار در تلویزیون

زهیر رضوی، مدیر دوبلاژ پرکار سریال و فیلم های اجتماعی و تاریخی و طنز در کانال اردوی شبکه سحر، مهمان امشب برنامه «شما و سحر» در شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «شما و سحر» امشب میزبان زهیر رضوی، مدیر دوبلاژ باسابقه کانال اردوی شبکه سحر است و گفت و گوی صمیمانه ای با مخاطبان به طور زنده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گفت و گو، ضمن تشریح سابقه فعالیت هنری مهمان، در خصوص چگونگی استقبال مخاطبان شبه قاره هند و پاکستان از سریال ها و فیلم های ایرانی و نیز مشکلات دوبله سخن به میان خواهد آمد.

معرفی تولیدات جدید و سریال های درحال دوبله از موضوعات مطروحه دیگر خواهد بود.

زهیر رضوی متولد 1361 هندی الاصل، بزرگ شده تهران است. وی با تحصیلات کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد و دکتری تاریخ از جامعه المصطفی,  13 سال به عنوان مدیر دوبلاژ، تدوین گر، مترجم با کانال اردوی شبکه سحر همکاری داشته است.

رضوی تالیف ده کتاب تاریخی با موضوع اهل بیت علیهم السلام را در کارنامه فعالیت هنری و فرهنگی خود ثبت نموده است.

مدیریت دوبلاژ سریال هایی چون ستایش 3، مثل مادر، بانوی عمارت، جلال الدین، دودکش، دردسرهای عظیم 1و2 و پدر با زهیر رضوی بوده است و آخرین کار وی سریال برادر است که از رمضان امسال برای مخاطبان اردوزبان شبه قاره هند و پاکستان به روی آنتن خواهد رفت.

پخش قسمت هایی از سریال هایی که مهمان برنامه، مدیریت دوبلاژ آن را به عهده داشته، پلی بک هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است.

«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان با اجرای سکینه مهدی، 22 اسفند ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر پاکستان مشکلات کارشناسی کارشناسی ارشد جامعه اهل بیت علیهم السلام پدر شعر ادبیات موسیقی اهل بیت علیهم السلام تلویزیون حقوق فرهنگ و هنر کارشناسی کانال اردوی شبکه سحر مدیر دوبلاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»