Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:22:11 GMT

گشت ویژه بازار شب عید در قم اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۱۳۴۷

گشت ویژه بازار شب عید در قم اجرا می‌شود

محمدرضا حاجی رضا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کالاهای اساسی هدف در این گشت مشترک، شامل گوشت قرمز(دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم مرغ، آجیل و میوه است.

وی ادامه داد: هدف از این گشت های مشترک و اختصاصی حضور موثر در بازار، کنترل و آرامش بازار است و از ابتدای شروع این طرح در استان قم، گشت های مشترک و اختصاصی به صورت مستمر وضعیت عرضه کالاهای مصرفی را رصد و پایش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی رضا وضعیت تامین میوه شب عید را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به پیش بینی حضور زائران و مسافران نوروزی در این استان به خاطر تقارن مناسبت های ملی و مذهبی برای نوروز سال آینده ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب تامین و هم اکنون در انبارهای استان ذخیره شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی قم اظهار داشت: با هماهنگی سازمان میادین شهرداری قم ۲۳ غرقه عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح استان قم پیش بینی شده و توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی، ابراز داشت: ذخیره شکر، روغن و برنج در این استان شرایط مطلوب و پایداری دارد و هر جا که در بازار مصرف احساس نیاز بیشتری باشد در اسرع وقت نسبت به کمبودهای احتمالی اقدام خواهد شد./

برچسب‌ها گوشت قرمز قم پرتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز قم پرتغال گوشت قرمز قم پرتغال شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد