Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:48:47 GMT

«فاماس»، ماست جدید پگاه تهران برای همه سلیقه‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۱۶۹۸

«فاماس»، ماست جدید پگاه تهران برای همه سلیقه‌هاست

«فاماس» ماست جدید پگاه تهران در استان تهران با انواع بسته‌بندی شامل دبه 2 کیلوگرمی و لیوان ماست 900 گرمی توزیع و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با بیان این مطلب درباره توانمندی‌های پگاه پایتخت در تولید فاماس گفت: این شرکت با استفاده از دانش فنی و توان متخصصان خود و همچنین دارا بودن تجهیزات، دستگاه‌ها و ماشینآلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا توانسته گونه‌ای از ماست همزده به نام «فاماس» را با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجعفر میر درباره توان تولید این محصول در تهران اظهار داشت: در حال حاضر ماست فاماس در استان تهران در انواع بسته‌بندی شامل دبه 2 کیلوگرمی و لیوان ماست 900 گرمی توزیع و به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. به‌گفته وی علاوه‌بر عرضه فاماس در سه بسته‌بندی بالا، امکان تولید آن در بسته‌بندی‌های متفاوت و مورد نیاز بازار نیز وجود دارد که در آیندهای نزدیک به شهروندان عرضه خواهد شد. میر درباره ویژگی‌های فاماس گفت: از آنجا که تغذیه و سلامت مردم برای صنایع شیر ایران و پگاه تهران اهمیت زیادی دارد، تولید این نوع ماست همزده به‌عنوان یکی از محصولات تخمیری با منبعی غنی از کربوهیدراتها، چربی، کلسیم و فسفر در دستور کار قرار گرفته است. وی یادآور شد: این نوع ماست به‌دلیل دارا بودن بافت یکسان، طعم بسیار دلنشین و امکان مصرف در تهیه انواع غذاها، دسرها و چاشنی‌های خوشمزه در بین مردم طرفداران زیادی دارد. وی اضافه کرد: از آنجا که این نوع ماست، پس از فرایند تخمیر و تجزیه‌پذیری، بخش قابل توجهی از لاکتوز شیر را تجزیه می‌کند برای کسانیکه با مشکل عدم تحمل لاکتوز روبه‌رو هستند از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و هضم غذا و گوارش را برای ایشان تسهیل می‌کند. مدیرعامل پگاه تهران خاطرنشان کرد: برای تولید ماست همزده، مخلوط شیر اولیه پس از ترکیب با استارترهای اختصاصی ماست، به جای بسته‌بندی در ظرف‌های مخصوص و گرمخانه‌گذاری، فرآیند درون تانک را طی می‌کند و پس از افت PH و ایجاد ساختار ژلی توسط همزن، تبدیل به یک سیال غلیظ با بافتی شفاف، حجیم و یکنواخت می‌شود. میر با اشاره به سابقه درخشان این شرکت در تولید انواع ماست، تأکید کرد: پگاه تهران با دارا بودن تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی و مهارت بالای نیروهای تولید و فنی خود، توانسته در سال‌های اخیر با تولید انواع ماست سهم بزرگی از بازار را در اختیار بگیرد. به‌گفته وی در حال حاضر پگاه پایتخت علاوه‌بر «فاماس»، انواع ماست ازجمله آرسیل، یونانی، پروبیوتیک، سورماس، اعلاء، موسیر و شاین را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند.  گفتنی است شهروندان تهرانی و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه می‌توانند با خرید این محصول، علاوه‌بر تضمین سلامتی خود و خانواده‌شان، با ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه پیامکی و تلفن 02142047 و چت آنلاین www.pegah.ir، پگاه را در تولید و توزیع هرچه بهتر محصولات لبنی یاری کنند. انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: پگاه تهران بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • توصیه به مصرف آب چاه به جای آب معدنی اشتباه است
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • آب معدنی استفاده کنیم یا نه؟
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی