Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زینی وند، استاندار کرمان در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، ستون‌های امنیت کشور، حضور سربازان گمنام در استان کرمان را منشا اثرات خیر و مایه مباهات دانست و گفت: ایثارگری‌ها و دستاورد‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تنها محدود به حوزه‌های امنیتی و مبارزه با تهدیدات تروریستی نیست و در بستر‌های مختلف در مسیر خدمت رسانی به مردم، موجب ثبات اقتصادی و اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام علی زینی وند به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امنیت، نظم، ثبات و اقتدار سیاسی و اجتماعی به عنوان زیربنای تمامی عرصه‌های پیشرفت و توسعه کشور، دستاورد عظیمی است که در سایه تلاش و مجاهدات‌های سربازان امام زمان (عج) محقق می‌شود.

سربازان گمنام امام زمان (عج)، ستون امنیت کشور هستند که نقش پر رنگ و مقتدرانه آن‌ها موجب شده تا ایران اسلامی در بر قله‌های عزت و افتخار قرار گیرد.

نیرو‌های اطلاعاتی چشم بینا و بیدار نظام اسلامی و حافظان امنیت هستند. سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرزندان رشید امام خمینی (ره) و یاوران مخلص رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، زبده‌ترین و کارآزموده‌ترین نیرو‌ها و سرمایه‌های ارزشمندی هستند که به دور از هر گونه چشم داشتی، با منش انقلابی و ولایی و مجاهدتی خاموش، وظایف شغلی خود را به بهترین نحو به انجام می‌رسانند تا در همه عرصه‌ها، امنیت را به ارمغان آورند.

وزارت اطلاعات نقش و جایگاه کلیدی در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و منافع ملی دارد و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

درک عمیق جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور از تهدید‌ها و فرصت‌های معطوف به امنیت ملی کشور و پیش‌بینی سامانه‌ها و سازوکار‌های تخصصی و کارآمد، این مجموعه را به سطح قابل اطمینانی از توانمندی رسانده به گونه‌ای که هم‌اکنون الگوی امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی فراسرزمینی تبدیل کرده است.

هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای حافظان امنیت و آسایش و تلاش‌های مجاهدانی بی ریا که همواره در عین گمنامی، یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند و در حساس‌ترین دوران‌ها با درایت و هوشمندی خود، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را با شکست مواجه کرده اند.

نقش استان کرمان در امنیت کشور در همه سال‌ها نقش برجسته‌ای است، کرمان اگر چه استانی مرزی نیست؛ اما پیچیدگی‌ها و نقش مهم آن در امنیت کشور از چند استان مرزی بیشتر است. حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان، منشاء اثرات خیر است. این حضور متعهدانه علاوه بر به ارمغان آوردن امنیت و آسایش عمومی، مایه افتخار و مباهات است. ایثارگری‌ها و دستاورد‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) تنها محدود به حوزه‌های امنیتی و مبارزه با تهدیدات تروریستی نیست و در بستر‌های مختلف در مسیر خدمت رسانی به مردم موجب ثبات اقتصادی واجتماعی شده است.

کمک به امنیت پایدار استان و خارج از استان، تلاش‌های گسترده و موثر در محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان، ایجاد امنیت اقتصادی، مبارزه با باند‌های سازمان یافته مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و همکاری ارزشمند و حضور فعال در شورای تامین استان بخشی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی این حافظان امنیت در استان کرمان به شمار می‌رود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و تبریک خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، عدل گستر گیتی، حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفدا) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای حافظان امنیت و کارکنان اداره کل اطلاعات استان کرمان در حفظ مصالح و منافع ملی را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت، پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان و عزت بیش از پیش ایران اسلامی را مسالت دارم.
علی زینی وند
استاندار کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازان گمنام ولی عصر سربازان گمنام امام زمان حافظان امنیت استان کرمان امنیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان