Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@10:34:23 GMT

انبار حاوی ۳۰۰ تن روغن تاریخ گذشته پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۳۳۸۱

انبار حاوی ۳۰۰ تن روغن تاریخ گذشته پلمب شد

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید از یک کارخانه تولید روغن، دستور پلمب انبار حاوی ۳۰۰ تن روغن تاریخ مصرف گذشته در یک کارخانه را صادر کرد. احمد اصانلو در بازدید از یک کارخانه تولید روغن، افزود: پیرو گزارش‌های دریافتی در مورد امتناع از عرضه همچنین عرضه خارج از شبکه روغن، امروز گشت‌های مشترک در تهران و شهرستان‌ها با همراهی روسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسان بهداشت و نمایندگان جهاد کشاورزی به محل کارخانه‌های تولید روغن مراجعه و موضوع را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به دریافت گزارش عرضه خارج از شبکه مقدار قابل توجهی روغن در این کارخانه، شخصا به این کارخانه آمدم تا موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و در نتیجه بررسی‌های انجام شده مقرر شد یک تیم ویژه از جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی تا بررسی اسناد و صدور نتیجه در محل کارخانه حضور داشته باشند تا در وهله نخست، اسناد مربوط به عرضه خارج از شبکه روغن را بررسی کنند که آیا تخلفی انجام شده است یا نه.

اصانلو تصریح کرد: همچنین در این سرکشی، شاهد امتناع از عرضه روغن در حجم بالایی بوده ایم که مدیران مجموعه ادعا کردند که قصور در این مورد از شرکت‌های پخش روغن بوده است که ضمن الزام به عرضه روغن، تیم ویژه مدارک را بررسی می‌کنند و چنانچه گزارشی در مورد امتناع از عرضه تهیه شود؛ پرونده تخلف توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

وی اظهارداشت: یکی دیگر از دلایل حضور در این کارخانه‌ها، موضوع عرضه دو نرخی محصولات بوده که احراز این تخلف نیز به عهده این تیم ویژه است.

اصانلو تاکیدکرد: در این گشت مشترک، ۳۰۰ تن روغن تاریخ گذشته در انبار‌ها مشاهده شد که با توجه به تغییرات مدیریتی شرکت، برای پیشگیری از ورود این کالا‌ها به سطح عرضه، محل انبار‌ها پلمب و مقرر شد که کارشناسان بهداشت نسبت به نمونه گیری و انجام آزمایش و همچنین اعلام نتیجه اقدام کنند.

کارشناس بهداشت حاضر در گشت مشترک نیز در مورد روند بررسی روغن‌های تاریخ گذشته گفت: پس از بررسی و انجام آزمایش در صورتی که روغن‌ها مصرف انسانی نداشته باشند معدوم و در صورتی که قابلیت مصرف انسانی داشته باشد، برای دام استفاده می‌شود.

در این گشت علاوه بر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، نمایندگان جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و روسای شعب تعزیرات حکومتی حضور داشتند.

منبع: ایرنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: روغن روغن زیتون روغن موتور روغن پالم تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا