Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:17:52 GMT

شهداب یزد در تدارک برپایی جشن قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۴۱۹۷

شهداب یزد در تدارک برپایی جشن قهرمانی

دو تیم پیکان تهران و شهداب یزد فینالیست‌های این فصل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار دلها هستند.

دور رفت فینال شنبه ۲۱ اسفند در سالن فدراسیون پیگیری شد و تیم مقاومت شهداب یزد که نخستین حضور خود در فینال لیگ برتر را تجربه می‌کند، توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد پیکان تهران، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها بگذرد و یک گام به قهرمانی نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان طلوع کیان در صورت پیروزی در بازی امروز می‌توانند برای اولین بار قهرمانی در لیگ برتر والیبال را تجربه کنند. هرچند حواشی در بازی اول کم نبود و تیم والیبال پیکان به نحوه قضاوت در دیدار رفت معترض بود، اما شاگردان پیکان اکبری برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد در دیدار امروز برابر مقاومت یزد هستند.

شهداب یزد در صورت کسب دومین پیروزی، قهرمان سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر مردان خواهد شد. در غیر این‌صورت، بازی سوم دو تیم در روز چهارشنبه (۲۵ اسفندماه) برگزار خواهد شد تا سرنوشت قهرمان این فصل از رقابت‌ها مشخص شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدار دور برگشت فینال لیگ برتر مردان را اعلام کرد که مسعود یزدان‌پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه خواهند بود.

قضاوت این مسابقه را که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود، مرتضی اکرمی، علیرضا قریب و قادر صادقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال شهداب یزد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

تیم شهرداری گرگان در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل مهرام به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سذی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان