Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود با برتری برابر توندلا یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ فوتبال پرتغال نزدیک شد.

 در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم فوتبال پرتغال، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم بحران‌زده توندلا رفت که موفق شد با نتیجه قاطع چهار بر صفر به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو که در آخرین بازی خود در لیگ اروپا مقابل المپیک لیون شکست خورده بود، به دنبال جبران آن شکست در بازی امشب بود. از سوی دیگر یاران طارمی درپی این بودند تا با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.

با این حال پورتو ابتدا در دقیقه ۴۵ با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد. مهاجم تیم ملی ایران، فصل درخشانی را سپری می‌کند.

او که ۷۷ دقیقه در زمین حضور داشت، در پایان به‌عنوان‌ بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در دقیقه ۶۷ توندلا در پی اخراج هرناندو ۱۰ نفره شد تا کار پورتو برای برتری در این دیدار آسانتر شود.

گلانو، فابیو ویرا و فرانسیسکو کونسیسائو سه بار دیگر در دقایق ۷۳، ۷۶ و۷۸ برای پورتو گلزنی کردند تا یاران طارمی در این جدال به برتری برسند.

پورتو با سه امتیاز این دیدار، ۷۰ امتیازی شدند و اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم جدول به ۹ رساندند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

توندلا نیز با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی پرتغال قرار دارد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد