Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین علی پیش قدم گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ۳۰ دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

او می گوید: دستگاه های اجرایی که در نظام اسلامی فعالیت می کنند موظفند به این ۲ فریضه پایبند باشند که به همین منظور باید شورای امر به معروف در ادارات فعال و عملکرد مدیران در این حوزه مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش قدم گفت: رویکرد ستاد امربه معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد نظارتی واحیای این فریضه تدوین و فعالیت براساس آن صورت می گیرد.

به گفته دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان، ستاد احیای امربه معروف و نهی از  منکر استان با برگزاری دوره های آموزشی برای معرفی این فریضه ها ،داشتن جامعه ای سالم و به دور از آسیب های مختلف تلاش می کند.

او می گوید: اجرای این ۲ فریضه در مرحله تذکر لسانی وظیفه دینی تمامی اقشار جامعه با رعایت شرایط و ضوابط اعتقادی و قانونی است.

در این  آیین از خدمات گودرز محمدی دبیر پیشین ستاد معروف به معروف و نهی از منکر گچساران قدردانی و حجت الاسلام محمد  شکوهیان به عنوان دبیر جدید ستاد در این شهرستان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امربه معروف و نهی از منکر دوره آموزشی معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان