Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد عظیمی‌نژاد گفت: هر سال با فرارسیدن نوروز و بمنظور حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، پویش " از این خونه به اون خونه" در اصفهان اجرا می‌شود که در قالب این طرح، وسایل خانگی دست دوم مانند تلویزیون، یخچال و رایانه از منازل جمع آوری و پس از بازسازی به اقشار نیازمند تحویل داده می‌شود.

یکی از مشکلات خانواده‌های بی بضاعت، نداشتن برخی از وسایل خانگی مورد نیاز است که پویش " از این خونه به اون خونه" با هدف رفع این مشکل اجرا می‌شود و سامانه‌ای برای آن طراحی شده است که شهروندان، مشخصات اقلام و لوازم خانگی مازاد خود را در آن اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او نخستین چالش پیش روی اجرای پویش " از این خونه به اون خونه" را نبود فضای مناسب برای نگهداری وسایل دانست و گفت: آستان مقدس زینبیه برای رفع مشکل به ما کمک کرد.

همچنین با کمک نهاد‌هایی مانند شهرداری اصفهان برای تامین خودرو‌های سبک، وانت بار و موتور سیکلت بمنظور جابه‌جایی وسایل مازاد از منازل و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان اقدام کردیم.

عظیمی نژاد می‌گوید هسته اولیه مرکز مددکاری کوثر با حمایت از یکصد خانواده بی بضاعت که عموما بی سرپرست بودند آغاز شد و پس از آن به سمت شناسایی افراد نیازمندی رفتیم که کمتر تحت پوشش خیریه‌ای بودند و به این ترتیب هر سال بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به جامعه هدف ما اضافه شده است.

او با اشاره به کمک‌های معیشتی این مرکز به جمعیتی بیش از پنج هزار نفر و اجرای ۱۲ طرح حمایتی، گفت: ضیافت و اطعام کوثر و قربانی مهر از جمله این طرح‌هاست.

اجرای طرح کاریابی و اشتغال توسط این مرکز مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت و در طول سال بازارچه‌هایی برای فروش اقلام تولیدی خانواده‌های نیازمند برگزار می‌کنیم.

به گفته مدیر مرکز مددکاری کوثر در اصفهان زمینه اشتغال و توانمندسازی برای ۳۰ درصد از خانواده‌های تحت پوشش فراهم شده است و بانک اطلاعاتی از درخواست و نیروی کار آماده داریم.

پویش "از این خونه به اون خونه" در اصفهان برای کمک به نیازمندان و در آستانه نوروز اجرا می‌شود.


منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش مردمی کمک های مردمی لوازم خانگی خونه به اون خونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است