Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای طرح ایمنی گردشگری دریایی و با هدف ایجاد شرایط ایمن جهت توسعه گردشگری دریایی و بهره برداری از امکانات تفریحی دریایی در محدوده بنادر استان گیلان، جلسه توجیهی با حضور فرماندهان، مالکان شناور‌های تفریحی و مدیریت مراکز ارایه خدمات گردشگری دریایی برگزار شد.

در این نشست ضمن مرور تمامی فرایند‌های مربوطه، در خصوص رعایت موضوعات ایمنی، توصیه‌ها و الزامات لازم ابلاغ گشت و مقرر شد علاوه بر انجام هماهنگی‌های لازم در زمان تردد شناور‌های تفریحی با دستگاه نظارت، آموزش‌های کاربردی نیز برای متولیان امر گردشگری دریایی شناور‌های تفریحی به صورت رایگان توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با هدف تامین ایمنی آبراه‌های دریانوردی و با بهره گیری از نیرو‌های متخصص و تجهیزات دریایی از طریق پل ارتباطی شماره ۱۵۵۰، بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارایه خدمات امدادی به گردشگران مضطر در دریا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری دریایی شناور های تفریحی بنادر ودریانوردی شناور های تفریحی گردشگری دریایی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران به مدت دو هفته در ۵۰ روستای استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح امروز در روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا و نصیر محله شفت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک‌فهم امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان است، اظهار کرد: طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده در ۵۰ روستای استان گیلان به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح امروز در روستای لیفشاگرد صومعه‌سرا و نصیر محله شفت آغاز شد، افزود: روستاهای شهرستان‌های رشت بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود، و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران شرکت خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان کاهش خطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی را از اهداف این طرح است، خاطرنشان کرد: سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران به علت رعایت نکردن ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، با معرض خطر قر دادن دیگران، جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک‌فهم با اشاره به کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای تصریح کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته، مرحله جدید از طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

کد خبر 748906

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد