Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:25:39 GMT

طرح همیار ناجی در بندر امیرآباد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۵۲۵۳

طرح همیار ناجی در بندر امیرآباد

حبیب اله طالبی گفت: در راستای ارتقای ضریب ایمنی دریایی، تفاهمنامه‌ی همکاری ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی"طرح همیار ناجی" با بهره مندی از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد (NGO) در بندر امیرآباد منعقد شد.

او می‌گوید: در راستای اجرا و پیاده سازی قوانین و مقررات بین المللی و ملی در زمینه جستجو و نجات دریایی و تحقق یکی از اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ارتقای ایمنی دریانوردی در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران این تفاهم نامه به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته طالبی این تفاهمنامه دو جانبه در زمینه ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی به حادثه دیدگان دریایی فیمابین اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و یکی از شرکت‌های تعاونی قایقرانی فعال در منطقه فرح آباد ساری منعقد شد.

معاون دریایی اداره کل بندرامیرآباد معرفی افراد داوطلب تحت پوشش، اعزام قایق‌های عضو طرح در عملیات جستجو و نجات دریایی با فراخوان اداره کل، شرکت در مانور‌های محلی، استانی و ملی جستجو و نجات دریایی با درخواست بندر و همکاری جهت اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی به شهروندان و گردشگران را بخشی از مواردی عنوان کرد که شرکت قایقرانی بر اساس این تفاهم نامه متعهد به انجام آن می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر امیرآباد ناجیان غریق بنادر و دریانوردی جستجو و نجات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سعید کیا کجوری در آیین گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر گفت: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت.

کیا کجوری تاکید کرد: در مجموع بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

به گفته وی، بندر نوشهر بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در این اداره کل است.

کیا کجوری با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران عزیز و نقش آفرینی آنان در رونق فعالیت‌های دریایی و بندری در بنادر تابعه اداره کل، از زحمات کارگران شاغل در شرکت‌های دریایی و بندری فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با اهدای لوح سپاس، قدر دانی کرد

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد