Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای گرامیداشت هفته جوان و به منظور هم افزایی در انجام وظایف سازمانی، مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با فرشته اسدزاده مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  در این دیدار مهدی قناد ضمن اشاره به اهمیت فضای دنیای کنونی جوانان و زنان و توجه به نیازهای متنوع این دو قشر گفت : ابلاغ قانون خانواده و جوانی جمعیت، زمینه‌های همکاری مشترک امور زنان ، خانواده و امور جوانان را به گونه ای ایجاد می کند که می توان در راستای تشویق جوانان به ازدواج و بحث فرزندآوری اقدامات فیمابین انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان شکل گیری سازمان های مردم نهاد جوانان در عرصه های مختلف خانواده،آسیب های اجتماعی، انجام امور فرهنگی، ازدواج، تقویت هویت ملی و اسلامی و سلامت خواستار اجرای طرح ها توسط سازمان های مردم نهاد جهت بهره مندی آحاد جامعه از برنامه ها شد.

وی افزود:  از آنجا که این سازمان‌ها حلقه ارتباط بین دستگاه‌های دولتی و اقشار مختلف جامعه هستند می توانند در اجرای طرح ها نقش آفرینی کنند.

 در این جلسه مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز با مهم دانستن عرصه تشکیل خانواده و ازدواج دختران و زنان جوان افزود : فرزند پروری در راستای مقوله فرزند آوری توسط بانوان به عنوان تاثیرگذارترین نقش در بین کانون خانواده می بایست وجه عمل مسئولان قرار گیرد.

فرشته اسدزاده خواستار شکل گیری بانک اطلاعاتی از جوانان و زنان فعال جهت تسهیل گری در برنامه ها شد.

در پایان این جلسه با بیان برخی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان، همچون آمادگی در برگزاری دوره های پیش،حین و بعد از ازدواج، تهیه و تولید محصولات فرهنگی در حوزه خانواده و ... بر همکاری‌های دو جانبه تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قانون زنان خانواده ازدواج سلامت جامعه خراسان جنوبی اداره کل ورزش مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مهدی قناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم