Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- ثریا روزبهانی: «احمد احمدی صدر» مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت:  «در راستای تحقق شعار سال (تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع زدایی‌ها) سازمان بر آن است تا در حمایت از تولیدات خرد، خانگی و محلی و به تبع آن حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گام موثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب و کارهای خرد و نوپا در این حوزه دارای پتانسیل بسیاری برای اشتغالزایی است. این نوع بازارچه‌ها می‌توانند بسیاری از مشتریان بالقوه را در مدتی کوتاه با صرف هزینه‌ای مناسب به مشتریان بالفعل تبدیل و کمکی شایانی به این دست مشاغل برای ارتقای بهبود کسب و کار  کند.

همچنین شهردار منطقه ۲۲ در مراسم افتتاح بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان «دست آفرین» در دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: «بازارچه محلی محیطی مناسب برای فعالیت کارآفرینان است تا بتوان از این طریق به رونق اقتصادی کمک کرد. در همین راستا مدیریت شهری برای بهبود وضعیت اقتصاد جامعه و کارآفرینان در حد توان از هرگونه کمکی دریغ نخواهد کرد.»

در این بازارچه بیش از ۵۰ غرفه شامل پوشاک، خوراک محلی، ظروف، دست سازه‌های تزیینی، داروها و عرقیجات گیاهی و طبی، لوازم التحریر، وسایل بهداشتی و آرایشی، محصولات چرم و عروسک‌های بافتنی فعالیت می‌کنند.

«وحیدرضا محمدی» به اهداف برگزاری این بازارچه محلی اشاره و خاطر نشان کرد: «ایجاد فضای فروش، بازاریابی برای حمایت از مشاغل  و کسب و کارهای خانگی، خرد و محلی آسیب دیده از پاندمی کرونا، دریافت حمایت از سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای حمایتی بخش دولتی و خصوصی از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح است.» گفتنی است بازارچه محلی‌«دست آفرین»دریاچه شهدای خلیج فارس تا ۲۶ اسفند ماه از ساعت۹ تا ۲۴دایر خواهد بود.

کد خبر 663940

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازارچه محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد