Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@15:52:22 GMT

۴ مصدوم در انفجار نارنجک چهارشنبه‌سوری

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۱۷۱

۴ مصدوم در انفجار نارنجک چهارشنبه‌سوری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایران، دکتر یحیی صالح طبری، سرپرست مرکز اورژانس تهران  گفت : ساعت ١٠:١۵ دیروز یک مورد حادثه انفجار نارنجک در بومهن، چهارراه صنوبر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام حادثه یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

تکنیسین‌های اورژانس با حضور در محل مشاهده کردند که به‌دنبال انفجار نارنجک دو نفر دچار سوختگی از ناحیه صورت و دست‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح طبری گفت: دو مصدوم این حادثه برای تکمیل روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

انفجار ترقه حادثه ساز شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد نیز از انفجار ترقه دست‌ساز و مصدوم شدن یک نوجوان در این حادثه خبر داد.

آتش‌پاد سوم منصور میرزایی شامگاه شنبه اظهار داشت: ساعت ۲۰:۱۹ شنبه پس از دریافت گزارش این حادثه ،نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، کوچه گلستان پنج خرم‌آباد اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کرده و مصدوم که یک نوجوان حدوداً ۱۵ ساله بود را برای مداوا تحویل اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه متأسفانه در این حادثه دست نوجوان خرم‌آبادی به شدت آسیب دیده، از همشهریان خواست به‌دلیل حساسیت موضوع در این روزهای منتهی به آخر سال حتماً مراقبت‌ها و اقدامات لازم برای منع فرزندان از ساخت و تهیه مواد محترقه توسط خانواده‌ها انجام شود تا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری به عمل آید.

مجروح شدن پسر ۱۶ ساله در خمین

پسر نوجوان دیگری هم بر اثر انفجار مواد محترقه  در شهرستان خمین مصدوم شد.

محمود خلجی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه انفجار در یکی از منازل مسکونی در شهرستان خمین، بلافاصله مأموران کلانتری۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور مأموران انتظامی در محل و با انجام بررسی‌های لازم مشخص شد علت این حادثه، انفجار مواد محترقه دست‌ساز از سوی یک نوجوان ۱۶ ساله بوده که مجروحیت شدید وی از نواحی دست‌ها، صورت و چشم‌ها و تخریب درب و دیوار و پنجره منزل را در پی داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حضور مأموران اورژانس در محل حادثه افزود: مصدوم این حادثه بلافاصله برای درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان خمین انتقال داده شد.

خلجی از شهروندان خواست که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هشدارهای ایمنی و آموزشی پلیس را جدی تلقی کرده و پیوسته آموزش‌ها و هشدارهای لازم را درخصوص خطرات حوادث مواد محترقه به جوانان و فرزندان خود بدهند تا هرگز شاهد حوادث و اتفاقاتی چنین ناگوار نباشیم.

منبع: ایران اخبار مرتبط ۱۰:۴۰:۳۸ ۲ پسربچه نخستین قربانیان چهارشنبه سوری ۱۰:۵۵:۴۲ بازداشت شدگان، «نوروز» میهمان پلیس خواهند بود ۲۲:۳۲:۳۰ مجازات سنگین در انتظار متخلفان چهارشنبه سوری ۰۷:۰۷:۱۵ برخورد پلیس با تجمع در چهارشنبه سوری ۰۷:۳۲:۳۱ چهارشنبه سوری متفاوتی را تجربه کنیم ۲۰:۲۸:۵۸ انفجار خونین در جنوب تهران +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو چهارشنبه سوری خانواده شب چهارشنبه سوری مواد محترقه چهارشنبه سوری مواد محترقه محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم