Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فخرالدین رستم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب- چهاربرج به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی  افزود: با بازرسی از این خودروها ۴۰۰ هزار نخ سیگار و ۱۱۰ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از آن کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: در این زمینه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ رستم‌پور با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چهارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، اظهار کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و یکی از محل های گذر کالاهای قاچاق از شهرهای مرزی استان به سمت شهرهای عمقی کشور است.

برچسب‌ها قاچاق کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز میاندوآب انتظامی سیگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز میاندوآب انتظامی سیگار قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه