Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران در خصوص حقوق معوقه مربیان ایرانی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید استیلی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال در آستانه بازی با کره جنوبی و لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به رادیو تهران گفت: فدراسیون فوتبال همیشه مشکلات مالی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از کادر ایرانی تیم ملی تشکر کنم که بالغ بر ۱۰ ماه است حقوق نگرفته‌اند و خالصانه و با تمام وجود کار می‌کنند. از وحید هاشمیان و بقیه بچه‌ها تشکر کردم که در این زمان کمک کردند تیم به جام جهانی برود و حاشیه‌ای ایجاد نشود.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: دولت هم قول کمک داده است. دیروز در مجلس بودیم. بچه‌های فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی قول دادند به فوتبال کمک کنند تا بازی‌های تدارکاتی خوبی فراهم کنیم. هدفمان این است که از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم.

استیلی درباره شرایط سفر به کره جنوبی یادآور شد: در دیدار با سفیر کره جنوبی تمام کارهای مربوط به ویزا انجام شد. با سفیر ایران در کره جنوبی هم ارتباط داشتیم. آنها تمهیدات لازم را انجام داده‌اند تا وقتی که به کره جنوبی برسیم مشکلی نداشته باشیم.

به گفته استیلی، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال تیم ملی را در سفر به کره جنوبی همراهی می‌کند و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون هم احتمالاً جداگانه به این کشور می‌رود.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این هفته استقلال و پرسپولیس و دربی پایتخت هم افزود: الان جنگ در بالای جدول و در بحث قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است، پرسپولیس برای حفظ شانس قهرمانی حتماً باید برای برد به زمین برود و این موضوع بازی را جذاب می‌کند. امیدوارم بازیکنان برای هواداران و تیمشان بازی کنند و مردم هم لذت ببرند.

استیلی تصریح کرد: در بحث داوری هم باید همه کمک کنیم. فوتبال ما به کمک داور ویدئویی نیاز دارد تا این آشوبی که در فوتبالمان وجود دارد و این هجمه روی داوری با آمدن VAR حل شود. اولین دغدغه فدراسیون فوتبال همین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید استیلی فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال