Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@02:29:22 GMT

تاثیر فرش لاکی در زیبایی و مدرن شدن منزل

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۶۳۲

تاثیر فرش لاکی در زیبایی و مدرن شدن منزل

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فرش لاکی فرشی است با زمینه قرمز که در آن رنگ های سرمه ای، آبی کم رنگ و کرم دیده می شود در قدیم فرش های لاکی به صورت طرح های مانند گل و پرندگان عرضه می شده اما امروزه با طرح های گل و بوته های ریز بافت به بازار عرضه می شود که مناسب دکوراسیون های مدرن است ، می توان گفت فرش لاکی از ۲ جهت می تواند مفید باشد:

۱- اگر خانواده ای هستید که رفت و آمد های زیادی دارید این فرش به علت چرک تاب بودن آن بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- فرش لاکی خانه را روشن تر میسازد و گرما را به محیط اطراف می بخشد اگر خانه ای دارید که در آن نور ضعیف بکار رفته است انتخاب فرش لاکی باعث روشن تر شدن محیط پیرامون شما خواهد بود ، فرش لاکی می تواند با ترکیب رنگ های سیاه و سفید یک دکوراسیون خیره کننده ایجاد کند زیرا تمرکز را از رنگ سیاه گرفته و توجه افراد را به سمت خود جذب می‌کند و همچنین سردی رنگ سفید و یکنواختی آن را گرفته و گرمای دلنشینی به محیط می بخشد  این فرش دنیایی از نقش و نگار و رنگ می‌باشد و زیبایی منحصر بفردی دارد و می تواند سالن پذیرایی شما را زیبا و ایرانی و اصیل جلوه کند ، رنگ لاکی به دو نوع  لاکی روشن و لاکی تیره دسته بندی می شوند  فرش لاکی به راحتی با فضای منزل شما هماهنگ می شود و فضای منزل شما را متحول می سازد.

اخبار مرتبط ۱۷:۴۶:۳۷ چگونه متوجه رفو شدن فرش دستباف بشویم؟! ۱۱:۵۷:۰۰ انتخاب پرده قرمز برای دکوراسیون منزل! + عکس ۱۸:۵۳:۰۰ سرای ابریشم در راهی نو ۱۴:۴۳:۲۸ رونمایی از برند جدید بازار فرش سرای ابریشم در هتل اسپیناس پالاس ۱۵:۰۰:۰۰ قانون درباره شستن فرش در آپارتمان چه می گوید؟ ۲۰:۴۴:۲۳ چطور یک میز ناهارخوری خوب بخریم؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو فرش دکوراسیون منزل تزئینات داخلی فرش لاکی فرش لاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم) علائم و عوارض بیماری کاوازاکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • آیا عمل بینی واقعا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند؟
  • نظربازی با اصفهانِ اردیبهشتی
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • 18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت