Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل سانتونخا ضمن بازدید از مرکز آکادمی IFBB با سیداحسان قاضی زاده هاشمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز گذشته رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام با حضور در مرکز آکادمی IFBB در تهران، از این مرکز بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس IFBB همچنین در این مرکز با سیداحسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

سانتونخا در این نشست گفت: برخی ها فقط تهدیدهای ورزش بدنسازی را می بینند، در حالی که این ورزش فرصت های زیادی را در اختیار مردم و ورزشکاران قرار می دهد. فارغ از فضای قهرمانی بدون شک بدنسازی و پرورش اندام در سبک زندگی سالم افراد نقش آفرینی می کند. ما خودمان اشاعه دهنده ورزش پاک هستیم. امیدوارم همکاری خوبی که با فدراسیون ایران داریم، با حمایت پارلمان ایران به این منجر شود که در آینده بتوانیم شاهد میزبانی ایران در رویدادهای بزرگ بین المللی باشیم.

قاضی زاده هاشمی نیز گفت: در ایران فدراسیون بدنسازی مخاطبان پرتعدادی دارد و مجلس نیز از این فدراسیون حمایت می کند. آقای نصیرزاده از مدیران توانمند ورزش کشور هستند و در تلاش هستیم تا با کمک مجلس این فدراسیون بتواند صاحب ساختمان و آکادمی شود.

گفتنی است، در پایان این نشست سانتونخا با اهدای مدال افتخار به قاضی زاده هاشمی از او تجلیل کرد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی مجلس شورای اسلامی سبک زندگی ایران مجلس ورزش قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران