Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در جریان سفر به شهرستان قاینات در راستای پیگیری درخواست های مردمی و بررسی وضعیت و ایجاد زیرساخت ورزشی در این منطقه با مردم ، شورای اسلامی و دهیار روستای دیهشک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، در این دیدار که با حضور نوروزی معاون فرماندار، ترحمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین، خسروی بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا نیز برگزار شد و درخواست های مردم در خصوص ایجاد فضای ورزشی بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سه ساعته مقرر شد زمین ورزشی واقع در روستای دیهشک با همکاری فرمانداری، دهیاری و شورای اسلامی از ورزشی به مسکونی تغییر کاربری و ارزش افزوده پیدا کند و از طریق مزایده نیز واگذار شود و از عواید حاصله از فروش زمین سالن ورزشی چند منظوره استاندارد در روستای دیهشک که از روستاهای بزرگ قاینات می باشد احداث شود.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: رویکرد دولت مردمی_ایران قوی آیت الله دکتر رییسی صیانت از حقوق و سرمایه های مردم، اعتماد ‌و امید افزایی در بین جوانان و نوجوانان است و حضور بنده در بین مردم ولایتمدار روستای دیهشک و دیدار چهره به چهره با جوانان و ورزشکاران موید همین نکته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: موضوع مطالبه مردم این منطقه را به عنوان یک اولویت ویژه تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال خواهیم کرد تا براساس رعایت ضوابط قانونی واگذاری زمین انجام و از عواید حاصل از فروش، عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای دیهشک را در سال آینده نیز آغاز تا به فضل الهی جوانان این منطقه و روستاهای اقماری بتوانند با ورزش و تفریحات سالم اوقات فراغت خود را سپری کنند.

حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با جوانان این روستا دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار دغدغه جوانان متأهل و در آستانه ازدواج مسکن بود که مقرر شد پس از فرآیند تغییر کاربری و قطعه بندی زمین با اولویت جوانان این روستا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی واگذاری و فروش انجام شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون اداره ورزش و جوانان شورای اسلامی زمین تغییر کاربری مزایده استاندارد مدیرکل ورزش و جوانان دولت حقوق سرمایه جوانان و نوجوانان ورزش و جوانان اوقات فراغت ازدواج هفته جوان خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر