Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:55:26 GMT

گوشی ردمی 10C معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۶۹۹۳

گوشی ردمی 10C معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی ردمی 10C که به‌تازگی معرفی شد، دارای نمایشگر 6.71 اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی 10C جدیدترین گوشی سری ردمی ۱۰ و جانشین ردمی 9C محسوب می‌شود که شیائومی آن را به صورت رسمی رونمایی کرده است. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD است و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی این محصول منتشر نشده است.

یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی گوشی ردمی 10C تعبیه شده که علاوه بر دوربین‌های دستگاه و فلاش LED، از حسگر اثرانگشت نیز میزبانی می‌کند. گوشی ذکر شده به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ را با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌کند. این محصول به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است؛ البته کاربران می‌توانند در صورت نیاز حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را با استفاده از کارت microSD ارتقا دهند.

دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی هوشمند ردمی 10C دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی ردمی 10C در سه رنگ مشکی، آبی و سبز با قیمت ۱۸۸ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۰۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که ردمی 10C احتمالاً با نام پوکو C4 تا ماه مارچ یا آوریل وارد بازار هند خواهد شد.

کد خبر 561698

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان گوشی موبایل گوشی هوشمند گوشی تلفن همراه معرفی گوشی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی ردمی 10C

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، گروه پزشکی بیمارستان کوثر سنندج با هدایت دکتر داوود تاسا فوق تخصص پیوند کبد، عمل تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی را با موفقیت برای بیمار نیازمند به انجام رساندند.

دکتر تاسا در پایان این عمل جراحی با اعلام رضایت از نتیجه جراحی و رضایت از حال عمومی بیمار، گفت: این عمل جراحی معمولا به صورت باز انجام می شود که انجام آن به روش لاپاراسکوپی عوارض و پیامدهای کمتری برای بیماران دارد.

شایان ذکر است در دیالیز صفاقی، لوله‌ای تحت عنوان کاتتر در جدار شکم برای دسترسی دائم به حفره صفاق کار گذاشته می‌شود که از طریق آن محلول دیالیز وارد حفره صفاق می‌شود تا این محلول سموم و آب اضافی بدن بیمار را گرفته و سپس از همان طریق محلول اشباع شده از سموم و آب بدن تخلیه شده و محلول جدید جایگزین شود و انجام این عمل پس از آموزش‌های لازم توسط خود بیمار در منزل به راحتی امکان‌پذیر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901543

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد