Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

  بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان كه با حضور معاونین استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریك اعیاد شعبانیهاز تشدید نظارت های میدانی و مستمر بر بازار شب عید خبر داد و گفت: کنترل قیمت ها بر اساس سازوکارهای نظارتی به صورت مستمر تداوم دارد و دستگاه های خدمات رسان نیز باید تمامی پیش بینی های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در ایام تعطیلات عید نوروز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عزت، افتخار و بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون شهدا و ایثارگران است كه برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم كشور كردند، لذا مدیران باید همواره به خود یادآوری كنند كه اگر امروز مدیر شده اند بواسطه خون های پاك ریخته شده است.

وی تاكید كرد: مدیری در كار موفق و عاقبت به خیر خواهد شد كه راهرو شهدا و ایثارگران باشد؛ زیرا اگر غیر از این باشد كارها با موفقیت همراه نخواهد شد.

امیری مقدم افزود: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات خالصانه و متعهدانه بسیار ضرورت دارد و به هیچ وجه بی احترامی و بی توجهی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت را در دستگاه های دولتی و حتی فرآیندهای برون سپاری شده در بخش خصوصی نمی پذیریم.

استاندار كرمانشاه با اشاره به فرمایشاتی از معصومین(ع) در خصوص تلاش برای انجام دادن كارها و خدمت به مردم ادامه داد: حضرت علی امیر المومنین (ع) فرمایش می كنند كه هر كس برای برآورده ساختن نیازهای برادر خود كوشش كند مانند فردی است كه 9 هزار سال عبادت كرده است و امام حسین(ع) می فرمایند كه از نعمت های خداوند به شما این است كه مردم حوائج و نیازهای خود را نزد شما می آورند پس برای رفع حوائج آنان تلاش كنید و همچنین امام صادق (ع) می فرمایند كه بعضی از افراد هستند كه مردم كارهای خود را پیش آنان می برند و تلاش این افراد برای رفع نیازهای مردم، نزد خدای متعال بسیار ارزشمند است؛ بنابراین همه باید با توجه به تاكیدات دین اسلام و ائمه اطهار(ع) در خدمت كردن به مردم از یكدیگر سبقت بگیریم.

امیری مقدم با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از برخی از ادارات به صورت نامحسوس تصریح كرد: متاسفانه بعضی از كارمندان ادارات با مردم رفتار خوبی ندارند و مدیران وظیفه دارند كه پرسنل و كارمندان خود را در ارائه خدمت و خوش رفتاری با مردم توجیه كنند لذا برای سال آینده این گونه بازرسی ها را افزایش خواهیم داد و چنانچه رفتار خوبی مشاهده نشود همان لحظه برخورد قانونی با فرد متخلف و همچنین مدیر آن دستگاه صورت خواهد گرفت.

مقام ارشد استان گفت: مدیران باید در جریان باشند كه هر گونه بی احترامی و بی توجهی كارمند خود با مردم در مرحله اول ضربه و بی توجهی به شخصیت خود مدیر است؛ بنابراین باید طوری عمل كنیم كه عملكرد و رفتارها منجر به سعادتمندی ما در دنیا و آخرت شود زیرا اگر در مدیریت ها به درستی عمل نكنیم باعث خواری و ذلت خواهد شد.

وی از مدیران خواست كه انتظارات و خواسته های مدیریت استان را به كاركنان و زیرمجموعه های خود منتقل كنند تا یك انسجام و رویه كاری در استان برای ارئه خدمت صادقانه و بیشتر به مردم ایجاد شود.

دستگاه ها تلاش خود را برای پذیرایی مطلوب از میهمانان نوروزی بكار بگیرند

نماینده عالی دولت در استان همچنین با تاكید بر پذیرایی مطلوب از میهمانان نوروزی گفت: امسال برای اولین بار بعد از کرونا احتمال دارد سفرهای نوروزی به استان افزایش یابد و میزبان مهمانان بیشتری باشیم که لازم است دستگاه های اجرایی بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدامات و پیگیری های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی دنبال كنند و برای تمام موارد از جمله حوادث غیر مترقبه و به حداقل رساندن مشكلات آمادگی های لازم را داشته باشند.

وی از تمام فرمانداران استان خواست كه نظارت جدی بر عملكرد دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافرین نوروزی داشته باشند و از نزدیك همه موضوعات مربوط به این ایام را پیگیری كنند.

مردم به نشاط نیاز دارند

امیری مقدم در ادامه با بیان اینكه مردم نیاز به نشاط دارند، اظهار داشت: شهرداری كرمانشاه موظف است كه نهایت تلاش خود را برای زیباتر شدن شهر كرمانشاه تا پایان سال بكار بگیرد زیرا شهر زیبا منجر به نشاط، آرامش و روحیه بهتر برای انجام شدن كارها خواهد شد و در شهر كرمانشاه علاوه بر اینكه باید اقداماتی مانند توسعه بهداشت و زیباسازی صورت بگیرد ضروری است كه اصناف هم فروشندگان در شهر را نیز به رفتار و اخلاق خوب با مردم ترغیب نمایند.

وی عنوان داشت: متاسفانه خیابان ها و ورودی ها شهر كرمانشاه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، لذا شهرداری برنامه خود را برای لكه گیری و آسفالت در شهر كرمانشاه دنبال كند.

اقدام موثر برای بازرسی و برخورد با گران فروشی و كم فروشی ضروری است

استاندار كرمانشاه در ادامه از دستگاه های ذیربط مانند صمت و همچنین از اصناف خواست كه نظارت جدی برای درج قیمت تولید كننده و مصرف كننده بر روی كالاها داشته باشند و گفت: خوشبختانه این طرح را در كرمانشاه اجرایی كردیم كه به عنوان الگو در سطح كشور مورد توجه قرار گرفت لذا با تلاش و جدیت می توانیم بسیاری از مشكلات را حل كنیم كه این نیازمند همدلی و پیگیری بیشتر است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: همچنین دستگاه های ذیربط موظف هستند كه نظارت جدی برای جلوگیری از هر گونه كم فروشی و گران فروشی در بازار داشته باشند و با مشاهده هر گونه از این موارد با فرد متخلف به شدت برخورد كنند زیرا در بحث نان، تغذیه و بهداشت به هیچ عنوان گذشت نخواهیم كرد و هر فردی كه بخواهد سلامت مردم را با خطر مواجه سازد به هیچ عنوان قابل گذشت نخواهد بود و ضروری است كه اقدام موثر در نظام نظارت و برخورد با گران فروشی و كم فروشی صورت بگیرد.

برق هیچ خیابان و پاركی نباید خاموش باشد

مقام ارشد استان همچنین از اداره برق استان خواست كه تلاش كند برق هیچ معابر و پاركی در ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز قطع نباشد و چنانچه این مشكل وجود دارد، پیگیری كند كه موضوع به سرعت رفع شود.

در خصوص آبرسانی به شهر كرمانشاه یك اقدام جهادی و انقلابی صورت گرفت

استاندار كرمانشاه در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای انتقال آب شرب به شهر كرمانشاه از سد گاوشان اشاره كرد و با بیان اینكه برای تسریع در انتقال این آب در دو ماه گذشته حركتی جهادی و انقلابی صورت گرفت، اظهار داشت: این باور در استان وجود نداشت كه برای اصلاح و بازسازی شبكه انتقال آب از سد گاوشان به شهر كرمانشاه می توان بدون قطع آب اقدام کرد كه خوشبختانه در نهایت با پیگیری های مستمر هفتگی، كار اصلاح و بازسازی شبكه انتقال آب در حال انجام است و انشالله این كار با موفقیت خوبی به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت: خداوند وقتی كار جهادی را می بیند حتماً در روند كار مشكلی پیش نخواهد آمد و كار با موفقیت خوبی دنبال خواهد شد لذا علاوه بر اصلاح و بازسازی لوله های آب، موفق شدیم كه برای خط اضطراری نیز  100 میلیارد تومان اعتبار دریافت كنیم تا مشكل شهر كرمانشاه در قطعی آبی مرتفع شود.

استاندار كرمانشاه همچنین به نزدیك بودن چهارشنبه سوری اشاره كرد و گفت: هیچ برخوردی با شادی و نشاط مردم نباید صورت بگیرد اما باید تلاش شود كه این مراسمات به صورت محله محور باشد اما با افرادی كه بخواهند به مردم بی احترامی كنند و باعث وحشت و اضطراب مردم شوند حتما باید با آنان برخورد شود.

امیری مقدم در پایان سخنان خود بر موضوعاتی از جمله انجام كارها به صورت جهادی و انقلابی در سال جدید، توجه به رعایت پروتكل های بهداشتی در بحث سفرهای نوروزی، ضرورت بازرسی ها به صورت نامحسوس از ادارات در سال آینده، حضور به موقع مدیران در جلسات، هماهنگی مدیران با فرمانداران در انتخاب و معرفی مدیران شهرستانی، توجه ویژه به تكریم ارباب رجوع، معرفی درست وصحیح ظرفیت های ویژه كرمانشاه، توجه به توسعه درختكاری و برخورد جدی با متخلفان در ساخت و سازهای غیر مجاز در طاق بستان تاكید كرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار استاندار کرمانشاه شهر کرمانشاه داشته باشند امیری مقدم دستگاه ها صورت گرفت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.
سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم