Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:25:52 GMT

دستگیری 4 سارق حرفه ایی در شادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۶۹۹

دستگیری 4 سارق حرفه ایی در شادگان

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان گفت: ماموران پلیس در طرح ارتقای امنیت اجتماعی چهار نفر از سارقان حرفه‌ای و مخلان نظم و امنیت و خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر کردند.

اسکندر جماشیانی امروز دوشنبه 23 اسفند ماه 1400 در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان با هماهنگی مقام قضایی به مدت چهار روز به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی چهار نفر از سارقان حرفه‌ای و مخلان نظم و امنیت و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر کردند که در این ارتباط دو دستگاه خودرو، دو موتورسیکلت سرقتی، 6 قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شادگان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مراتب مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جرم نظم و امنیت ماموران پلیس موتورسیکلت مواد مخدر پلیس شادگان برنا خوزستان سلاح غیر مجاز سارقان حرفه ایی طرح امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم