Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرزین جمشیدی از اجرای مرحله ششم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور نیرو‌های انتظامی و همراهی دستگاه قضایی مرحله ششم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در همه مناطق شهرستان از جمله در ورودی و خروجی شهر لیکک اجرا شد.

او می گوید: مرحله ششم این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی از اجرای مرحله هفتم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چهارشبنه آخرسال خبر داد و گفت: در این طرح با افرادی که سبب و مخل نظم و امنیت مردم شوند برخورد قاطع می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، افرادی که در چهارشنبه آخرسال امنیت مردم را مختل و اقدام به کارهایی کنند که آرامش مردم را برهم بزنند دستگیر و تعطیلات نوروز خود را در بازداشتگاه سپری خواهند کرد.

او گفت: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف نیز برخورد شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد می گوید: در این طرح که تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش‌های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی، گفت: با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح‌های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

او می گوید: در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، ۳ سارق دستگیر، مقادیری اموال سرقتی ضبط، چند متهم تحت تعقیب فراری دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امنیت اجتماعی چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ گودرزی گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد، یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند. 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند. 

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی، پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 

سرهنگ گودرزی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد. 

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد؛ به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده، اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود