Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بحث های پر چالش و همیشگی در تمام دولت ها مسئله پرداخت حقوق بازنشستگان و میزان افزایش حقوق بازنشستگان است. طبق روال هر ماهه سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه پرداخت می شود. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض و نوشتن نامه به رئیس جمهور کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان رامیخوانید.

معاون اقتصادی دولت گفت: مدیریت هزینه‌های دولت کار سختی است که به دوش ماست و امروز حتی دولت به بازنشستگان حقوق می‌دهد و اگر همین‌طور پیش برود کسری صندوق‌های بازنشستگی تا پایان ۴ سال به ۸۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

معاون اقتصادی دولت بیان کرد: مدیریت جهادی ماموریت می‌دهد و می‌پذیرد و در تلاش شبانه‌روزی است و پشت هیچ دری نمی‌ماند چراکه با فکر و یا با روحیه و غالباً با هر دو عبور می‌کند.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی ریشه در جنگ دارد که شهادت‌طلبی در اوج بود، اگر از زمین راه بسته بود در دریا و آسمان پیدا می‌کردیم وظیفه شما مدیران هم همین است. تحول و انقلاب اقتصادی از فکر و انگیزه آغاز می‌شود.

رضایی گفت: وضعیت اقتصادی ما در ۱۰۰ سال گذشته این بود که منابع طبیعی را می‌فروختیم، هنگامی به مواد خام می‌رسیم و استفاده می‌شود باید جور دیگری باشد منابع تبدیل به درآمد و سپس سرمایه شود، زنجیره تولید ثروت باید متحول شود.

وی افزود: زنجیره قبلی خام فروشی بود که در این زمینه اسراف فروان است و صرفه‌جویی وجود ندارد. در فرهنگ خام فروشی وجدان کاری و کرامت انسانی از بین می‌رود اما در اقتصاد نوین ایران که منابع تبدیل به سرمایه و سرمایه تبدیل به تولید می‌شود، مصرف‌گرایی کنار می‌رود. باید یک تحول اساسی در اقتصاد به وجود بیاوریم که روی نسل‌های کشور بتواند اثر داشته باشد، ما هم در دولت اصلاحات اقتصادی را شروع کردیم که اولین حوزه آن هم تجارت است. همانطور که می‌دانید اولین تولید ایران تجارت و ترانزیت است که باید به آن اهتمام ورزید، زمانی به این ترانزیت زمینی ایران آسیب وارد شد که کشتی‌ها راه افتاد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ثروت حقوق درآمد سازمان تامین اجتماعی عشق حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است