Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:51:29 GMT

کشف ۴۰۴ هزار نخ سیگار و ۱۱۰ثوب البسه قاچاق در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۷۹۰۵

کشف ۴۰۴ هزار نخ سیگار و ۱۱۰ثوب البسه قاچاق در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف بیش از ۴۰۰ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۱۰ ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فخرالدین رستم پور در گفت و گو باخبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظامی شهرستان “میاندوآب” حین کنترل خودروهای عبوری محور “میاندوآب_چهاربرج” به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد ۴۰۴ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی و ۱۱۰ ثوب البسه خارجی کشف شد.

وی گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش محموله مکشوفه ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رستم پور تصریح کرد: در این زمینه دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چهارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، افزود: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد