Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: تقویم سالیانه ورزشی هیئت فوتبال استان مرکزی تدوین شد که پس از تصویب روسای هیئات فوتبال شهرستانی و جمع‌بندی پیشنهادات اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدرضا غفاری پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار داشت: روز سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) را تبریک عرض می‌کنم که امنیت و آسایش خود را مدیون زحمات شبانه‌روزی این عزیزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال گذشته به علت کرونا فدراسیون فوتبال مجاز به برگزاری مجامع سالیانه نبود اما برخی مجامع انتخاباتی را برگزار کردیم ولی مجامع عادی برگزار نشد.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان مرکزی در 26 اسفند سال 1396 با شماره ثبت 1068 در اداره کل ثبت شرکت‌ها به عنوان موسسه غیردولتی و غیرعمومی به ثبت رسید، بنابراین ما یک موسسه غیردولتی هستیم و همه هیئت‌ها به ثبت رسیده‌اند و مشکلی از این نظر نداریم.

غفاری بیان کرد: استان مرکزی 12 شهرستان دارد، خوشبختانه پس از عبور از رکود کرونا هر 12 شهرستان استان فعال هستند، کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال استان مرکزی بالغ بر 14 کمیته دائم فعال هستند و در بعضی از حوزه‌ها هم کمیته موقت که به مناسبت‌های مختلف تشکیل می‌شوند را داریم و توانستیم با توجه به تمام تنگناها استعدادیابی‌هایی که مد نظر فدراسیون فوتبال بود را برگزار کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: در سطح کشور با داشتن تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ برتر و تیم سن‌ایچ در لیگ برتر، تیم شهرداری ساوه در لیگ دست یک و تیم‌های مختلف اعم از خود ایرالکو در لیک یک فوتسال، لیگ‌های برتر جوانان در رده‌های فوتسال، لیگ دست دوم آقایان و بانوان و لیگ دست یک بانوان فوتسال از هیئت‌های برخوردار محسوب می‌شویم.

غفاری افزود: در رده‌های نونهالان با تیم‌های مختلفی از امید تا نونهالان در تمام مقاطع در مسابقاتی که سازمان‌های لیگ فوتبال و فوتسال اعلام کردند شرکت داریم و هیچ رده‌ای نیست که تیم شرکت‌کننده نباشیم.

وی تصریح کرد: زمانی که تیم آلومینیوم به لیگ برتر آمد از نظر جنب و جوش جوانان و نوجوانان پیشرفت بسیار خوبی داشتیم به طوری که در آماری که گرفتیم مدارس فوتبال ما حداقل دو برابر شده که بیانگر نتیجه یک تحول است.

شرط تغییر مالکیت تیم تراکتور از زبان رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی/ هدف ما تداوم حیات ماشین‌سازی استجواهری سرپرست هیئت فوتبال کرمان شدتوضیحات رئیس هیئت فوتبال استان البرز در مورد حضور تماشاگران و حواشی بازی استقلال و هوادار در کرج

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی بیان کرد: ما در ساوه خاستگاه بسیار خوبی در زمینه فوتسال از نونهالان تا لیگ برتر داریم، دلیجان هم خاستگاه خوبی است، در زمینه فوتبال ساحلی یک استادیوم مطلوب نداریم، ان‌شاءالله با کمک شهرداری یک زمین فوتبال ساحلی مطلوب برای سال آینده مهیا کنیم.

غفاری ادامه داد: در عرض 6 ماه هیئت‌های ما توانستند خلاء موجودی که در یک سال گذشته به سبب محدودیت‌های کرونایی ایجاد شده بود را جبران کنند و از 12 سال تا بزرگسالان در سطح استان مسابقه برگزار شده و درحال برگزار هستیم و تمام شهرستان‌های استان فعال هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی افزود: بالغ بر حدود 40 نفر از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان ما به تیم‌های ملی و اردوهای این تیم‌ها دعوت شدند، بالغ بر 35 تیم شامل فوتبال، فوتسال در سطح لیگ‌های کشور داریم و مخاطبان ما در فوتبال و فوتسال فراوان هستند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

ادامه فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند 

مربی جدید گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

اسماعیل گل‌دوست با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به عنوان مربی گلر‌های تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. 

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلر‌های تیم گهرزمین سیرجان بود. 

منوچهر لطفی بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

قضاوت داور قزوینی در جام حذفی فوتبال 

با اعلام کمیته داوران داور قزوینی در یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال حضور دارد.

علیرضا طاهرخانی به عنوان کمک داور اول در در دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس سونگون ورزقان قضاوت خواهد کرد.

این بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و ۱۵ عصر فردا در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور

در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.

پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم