Web Analytics Made Easy - Statcounter

. زبان فرانسه مانند زبان انگلیسی تقریبا در همه کشورهای جهان آموزش داده می‌شود. آشنایی با روش‌های جدید و کاربردی زبان فرانسه در یادگیری آن تاثیر زیادی دارد. یادگیری زبان فرانسه می‌تواند با اهداف مختلفی مانند مهاجرت تحصیلی به کشورهای فرانسوی‌زبان و یا از روی علاقه شخصی انجام شود. در ادامه این مطلب با مزایای یادگیری زبان فرانسه و بهترین روش‌ها و دوره‌های مناسب برای یادگیری این زبان آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای یادگیری زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه نکات مثبت بسیاری دارد که جالب توجه هستند. وقتی که صحبت از زبان فرانسوی می‌شود، ممکن است فقط به یاد ادبیات و فرهنگ فرانسه بیافتید. اما کشورهای دیکری نظیر سوئیس، کانادا، بلژیک و برخی از کشورهای قاره آفریقا نیز به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. در این بخش با برخی مزایا و دلایل یادگیری این زبان آشنا می‌شویم.

یادگیری یک زبان کافی نیست

در دنیای امروز، آشنایی با یک زبان خارجی کافی نیست. برای افزایش پیدا کردن شغل چه در داخل و چه در خارج کشور بهتر است که بتوانید به غیر از زبان انگلیسی به یک زبان پرکاربرد دیگر نیز تسلط داشته باشید. یادگیری زبان فرانسه ذهن را تقویت می‌کند و افق‌های جدیدی را در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما باز می‌کند.

فرانسوی؛ زبان مورد استفاده در هر پنج قاره

بیش از 200 میلیون نفر در تمام پنج قاره به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. زبان فرانسه از زبان‌های اصلی در ارتباطات بین‌المللی به شمار می‌آید. زبان فرانسه ششمین زبان از نظر وسیع بودن در دنیا است. این زبان در هر قاره‌ای تدریس می‌شود. فرانسه بزرگ‌ترین شبکه بین‌المللی موسسات فرهنگی را اداره می‌کند که برای نزدیک به یک میلیون متقاضی دوره زبان فرانسوی برگزار می‌کند.

پیدا کردن آسان شغل با یادگیری زبان فرانسه

توانایی استفاده از هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی مزیتی به شمار می‌آید که در پیدا کردن شغل، به خصوص در شرکت‌های چند ملیتی داخل یا خارج کشور می‌تواند کمک بزرگی باشد. کشور فرانسه به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان، هر ساله دانشجویان، پژوهشگران و کارآفرینان خارجی بسیاری را جذب خود می‌کند.

فرانسوی؛ زبان رایج در روابط بین‌الملل

زبان فرانسه یکی از زبان‌های رسمی و کاری سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، صلیب سرخ بین‌المللی و دادگاه‌های بین‌المللی است. مهارت در این زبان برای هر کسی که به دنبال شغلی در سازمان‌های بین‌المللی باشد، ضروری است.

برترین روش‌های یادگیری زبان فرانسوی

هر شخصی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی، میزان پشتکار، استعداد، سطح و سن خود، روش‌های یادگیری متفاوتی را می‌طلبد. به طور کلی یادگیری زبان فرانسوی در سطح متوسط برای یک ایرانی تا 9 ماه زمان می‌برد. همچنین این زمان با تسلط بر زبان انگلیسی می‌تواند تا 7 ماه کاهش یابد. در این بخش با برترین راهکارهای یادگیری زبان فرانسه آشنا می‌شویم.

ترکیب زبان فرانسه با زندگی روزمره

وقتی که برای یادگیری زبان فرانسه وقت می‌گذارید، بهتر است که این زبان را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنید. شما می‌توانید به حل تمرین‌هایی که در برنامه تحصیلی شما وجود دارد بپردازید.اما بدون تکرار و ثبات در یادگیری، پیشرفت شما به اندازه کافی نخواهد بود. بهتر است که برای زبان فرانسه و استفاده از آن بیشتر وقت بگذارید. از دیگر روش‌های ترکیب زبان فرانسه با زندگی روزمره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیست خرید خود را به فرانسوی بنویسید
یک دفتر خاطرات فرانسوی تهیه کنید و در مورد کارهای روزمره خود در آن بنویسید
پست‌هایی که در شبکه اجتماعی می‌گذارید را به زبان فرانسه بنویسید
هر متنی که در طول روز می‌بینید را به فرانسه ترجمه کنید

گوش دادن به موسیقی فرانسوی

شما می‌توانید در مواقع بیکاری یا به عنوان آهنگ پس زمینه در هنگام انجام کارهای خود به موسیقی‌های فرانسوی گوش دهید. این روش، راهکار خوبی برای عادت کردن به نحوه تلفظ آواهای زبان فرانسوی است و تکرار متن آهنگ‌ها به شما در یادگیری سریع‌تر مکالمات و کلمات زبان فرانسه کمک می‌کند. موسیقی‌های آهتسه‌تر را انتخاب کنید تا درک کلمات برای شما آسان‌تر باشد

شرکت در دوره‌های زبان فرانسوی

علاوه بر روش‌هایی که پیش از این توضیح دادیم، شما می‌توانید برای یادگیری هرچه بهتر زبان فرانسه در دوره‌های موسسات مختلف آموزش زبان بپردازید. شرکت در این دوره‌ها محیط مناسب یادگیری زبان را برای شما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا در راه تسلط بر زبان فرانسوی جدی‌تر و مصمم‌تر باشید. همچنین به این علت که برای این دوره‌ها هزینه پرداخت می‌کنید، دیگر اجازه تعلل و سستی به خود نخواهید داد و هر جلسه اطلاعات خود در زبان فرانسوی را کامل‌تر خواهید کرد.

دریافت خدمات برتر آموزشی برای یادگیری زبان فرانسه

شما می‌توانید برای یادگیری هرچه بهتر زبان فرانسوی در دوره‌های مناسب آموزش این زبان شرکت کنید. شرکت در دوره‌های موسساتی مانند آموزشگاه زبان ایرانمهر می‌تواند سرگرمی همراه یادگیری، استفاده از روش‌های نوین و تجهیزات مناسب آموزش زبان فرانسوی، کیفیت بالای امتحانات پایان ترم و حضور در محیطی با کیفیت برای یادگیری زبان فرانسوی را برای شما به ارمغان بیاورد.

وقتی که در دوره زبان فرانسوی شرکت می‌کنید و هزینه آن را پرداخت می‌کنید، دیگر خود را موظف می‌دانید که تمامی فعالیت‌های کلاسی را انجام دهید، تنبلی را کنار بگذارید و به طور مصمم و با تلاش بیشتری به یادگیری زبان فرانسوی بپردازید.

با شرکت در دوره‌های زبان فرانسه به این زبان مسلط شوید

شما همواره می‌توانید با استفاده از انواع تکنیک‌های آموزش زبان فرانسه، یادگیری این زبان را شروع کنید. همچنین موسساتی وجود دارند که به صورت حضوری یا غیر حضوری و با استفاده از تکنیک‌های به‌روز در یادگیری زبان فرانسه، به شما در مسیر یادگیری کمک کنند. از جمله این موسسات می‌توان به آموزشگاه زبان ایرانمهر اشاره کرد. این موسسه به دلیل تدریس در تمامی سطوح، استفاده از استانداردهای روز دنیا در آموزش زبان فرانسه و همچنین استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته برای آموزش زبان، مورد اطمینان و علاقه بسیاری از زبان‌آموزان بوده است. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های زبان فرانسوی در این آموزشگاه از تجربه بالای تدریس مربیان زبان فرانسه در این موسسه بهره‌مند شوید.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش زبان زبان فرانسوی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان و آموزش‌وپرورش استان؛ دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایلی آوین نو، برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای نقش بسیار مهمی در جوامع مدرن دارد. رسانه‌ها به‌عنوان صدای جامعه عمل می‌کنند و توانایی تأثیرگذاری بر افکار، نگرش‌ها و رفتار‌های افراد رادارند. تولیدات رسانه‌ای شامل انواع رسانه‌ها مانند رادیو، تلویزیون، رسانه‌های آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و... است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه مصداق‌های اهمیت فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای را برشمرد و گفت: این مصداق‌ها عبارت‌اند از:۱- اطلاع‌رسانی: رسانه‌ها به ما امکان می‌دهند تا با اخبار، رویداد‌ها و اطلاعات به‌روز آشنا شویم. آنها نقش بسیار مهمی در تأمین منابع اطلاعاتی برای جامعه دارند و افراد را با مسائل مختلف جامعه و جهان آشنا می‌سازند.۲- شکل‌دهی به نگرش‌ها: رسانه‌ها توانایی تأثیرگذاری بر نگرش‌ها و عقاید افراد رادارند. آنها می‌توانند الگوها، ارزش‌ها و ایده‌ها را ترویج کنند و به شکل‌دهی به نگرش‌های جامعه کمک کنند.۳- تأثیر در سیاست: رسانه‌ها توانایی تأثیرگذاری بر روند سیاست‌گذاری دارند. آنها می‌توانند مسائل مختلف را در جامعه مطرح کنند، نظرات عمومی را تحت تأثیر قرار دهند و روند تصمیم‌گیری‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.
۴- تولید فرهنگ و سرگرمی: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تولید فرهنگ و سرگرمی دارند. آنها فضایی را برای انتشار هنر، فرهنگ و سبک زندگی فراهم می‌کنند و می‌توانند به ترویج هنر و فرهنگ جامعه کمک کنند.

وی ادامه داد: فعالیت در رسانه و تولیدات رسانه‌ای نه‌تن‌ها امکان ارتباطات و اطلاع‌رسانی مؤثر را فراهم می‌کند، بلکه توانایی تأثیرگذاری بر جوامع و فرهنگ‌ها را دارد.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره، با اصول و مفاهیم اساسی مهارت‌های رسانه‌ای آشنا خواهند شد و سرفصل‌های آن عبارت‌اند از: ۱) طراحی پوستر با موبایل: که آشنایی با تکنیک‌ها و اصول طراحی گرافیکی را در برمی‌گیرد و طراحی پوستر‌های زیبا و جذاب را توسط موبایل آموزش می‌دهند.۲) تدوین با موبایل: در این قسمت شرکت‌کنندگان در دوره با تکنیک‌ها و ابزار‌های تدوین ویدئو با استفاده از موبایل آشنا می‌شوند و قادر خواهند بود ویدئو‌های خلاقانه و جذاب را ایجاد و ویرایش نمایند. ۳) عکاسی با موبایل: آشنایی با ترفند‌ها و روش‌های عکاسی با استفاده از موبایل شامل می‌شود و مخاطب یاد می‌گیرد عکس‌های حرفه‌ای و زیبا را به‌وسیله دوربین موبایل خود ثبت کند.

وی اضافه کرد: این دوره به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مهارت‌های رسانه‌ای خود را در زمینه‌های مختلف تقویت نمایند و از آنها در کسب‌وکارها، تولید محتوا و ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: زمان برگزاری دوره‌ی آموزشی مهارت‌های رسانه‌ای آوین نو در دو جلسه، پنجشنبه‌ها، ۲۰ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ هست که به‌صورت حضوری در شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهینامه ارائه خواهد شد.

وی گفت: لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی fandino.ir مراجعه نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو