Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران، مهدی وحدت‌کار افزود: پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، بیهقی، شرق و پونک همزمان با آغاز سفرهای نوروزی با بسیج تمام نیروهای خود با همه توان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و مراجعان هستند.

وی هویت بخشی به سیمای پایانه‌ها با نصب بنر، پرچم، آذین‌بندی و چراغانی، تهیه و پخش تولیدات محتوایی با محوریت ظهور امام زمان (عج) در رادیو مسافر و تلویزیون های داخل سالن انتظار، تهیه و توزیع محتوا با موضوع احکام حوزه سفر و مسافر، اجرای طرح «کتاب باشه، وقتی تو راهی» (با محوریت توزیع کتاب های صوتی جهت بهره برداری مسافران در حین سفر)، اجرای ویژه برنامه ها و برگزاری مسابقات با موضوع صله رحم و ارائه بسته های ۲ زبانه جهت معرفی اماکن گردشگری کلانشهر تهران را از اهم فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی پایانه‌های مسافری تهران در ایام استقبال از بهار برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت کار با اشاره به اهمیت اقدامات سازمان در حوزه نگهداشت به ویژه در ایام استقبال از بهار اظهار داشت: همچنین از اوایل اسفندماه با اجرای عملیات پراکنده عمرانی نظیر تخلیه و لایروبی انهار و سپتیک ها، رنگ آمیزی و شستشوی المان های ترافیکی و مبلمان شهری، بهسازی معابر، توسعه فضای سبز و نظارت مستمر بر تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بی وقفه و با کیفیت به مسافران مهیا است.

این مسئول با اشاره به افزایش مسافران و مراجعان پایانه ها در این ایام، بر ارتقای کیفی و کمی خدمات و ایجاد تسهیلات ویژه برای مسافران نوروزی تصریح کرد و گفت: همکارانم در پایانه های تهران با همه امکانات موجود در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود و مراکز خدماتی مستقر در پایانه ها از جمله نمازخانه ها، اتاق های مادر و کودک، پارک بازی کودکان، سالن انتظار، بلیت‌فروشی‌ها، دفاتر خدماتی فعال در پایانه، خوابگاه رانندگان و غرف تجاری و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وحدت کار همچنین از همکاری و تعامل با دستگاه های مختلف مرتبط در ایام استقبال از نوروز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی و همراهی همکارانمان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس تهران، مراکز بهداشت و هلال احمر میزبان شایسته‌ای برای هموطنان باشیم.

براساس این گزارش امسال نیز همچون سالهای گذشته، پایانه ها با همکاری جمعیت هلال احمر استان و سازمان مدیریت بحران شهر تهران، آماده اسکان مسافران در راه مانده در شرایط اضطراری نظیر بسته شدن جاده ها و حوادث غیر مترقبه خواهد بود، همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی، کارشناسان و مددکاران پایگاه های خدمات اجتماعی مستقر در پایانه ها نیز به صورت مستمر حضور خواهند داشت و به مسافران در راه مانده و ارجاع مددجویان به مراکز ذیصلاح خدمات ویژه ارائه خواهند کرد.

برچسب‌ها شهر تهران اتوبوس پایانه مسافربری بیهقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران اتوبوس شهر تهران اتوبوس پایانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 847490 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خدمات شهری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت