Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:17:58 GMT

چرا به آنتی ویروس اندروید نیاز داریم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۸۹۰۵

چرا به آنتی ویروس اندروید نیاز داریم؟

همزمان با پیشرفت فناوری در فضای مجازی، تهدیدات موجود در این فضا نیز در حال گسترش می باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام مای پادویش، امروزه شاهد افزایش بدافزارهایی هستیم که با هدف خرابکاری در سیستم عامل اندروید انتشار یافته اند. به همین دلیل در حال حاضر استفاده از آنتی ویروس بر روی تلفن همراه امری ضروری تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا تلفن همراه به آنتی ویروس نیاز دارد؟

در سال های اخیر کاربران تمامی فعالیت های خود در فضای مجازی را تنها بوسیله رایانه های شخصی انجام می دادند. به همین دلیل استفاده از آنتی ویروس بر روی رایانه های شخصی با توجه به وجود تهدیدات در فضای مجازی، امری بدیهی تلقی می گردد. اما اکنون رایانه های شخصی جای خود را به تلفن های همراه داده اند و بسیاری از کاربران، امور روزانه و فعالیت در فضای مجازی را فقط با تلفن همراه انجام می دهند. به همین دلیل بسیاری از کلاهبرداران اینترنتی روی به تولید و انتشار بدافزار هایی متناسب با سیستم عامل اندروید آورده اند. آنها ویروس های تلفن همراه را از طریق شبکه های اجتماعی و یا درون اپلیکیشن های مختلف در میان کاربران منتشر می کنند. با توجه به تهدیدات موجود برای سیستم عامل اندروید، استفاده از یک آنتی ویروس برای تلفن همراه بسیار لازم و ضروری می باشد.

بهترین آنتی ویروس برای اندروید چیست؟

اگر در فضای مجازی جستجو کنید، اپلیکیشن های زیادی را خواهید یافت که به عنوان بهترین آنتی ویروس برای اندروید معرفی شده اند. اما تنها برند های معتبر و اورجینال می توانند امنیت لازم را برای کاربران تامین نمایند. بهترین آنتی ویروس برای اندروید، آنتی ویروسی است که علاوه بر توانایی بالا در شناسایی و مقابله با تمامی ویروس های تلفن همراه، از امکانات جانبی جهت افزایش امنیت تلفن همراه نیز بهره مند باشد. بهره گیری از تیم پشتیبانی حرفه ای، یکی دیگر از مزیت های رقابتی آنتی ویروس های اندروید می باشد.

آنتی ویروس اندروید پادویش

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید می باشید، ما به شما آنتی ویروس اندروید پادویش را معرفی می کنیم. این اپلیکیشن با استفاده از متدولوژی های روز دنیا تلفن همراه شما را به صورت کامل پویش کرده و توانایی شناسایی و مقابله با انواع بدافزار های تلفن همراه را دارد. آنتی ویروس اندروید پادویش دارای امکانات جانبی بسیاری می باشد که از جمله آن می توان به سیستم ضد سرقت، قابلیت ضد فیشینگ و دیواره آتش (فایروال) پادویش اشاره نمود. همچنین تیم متخصص و حرفه ای پشتیبانی پادویش همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران می باشند.

سیستم ضد سرقت آنتی ویروس پادویش

در حالی که آنتی ویروس اندروید پادویش امنیت تلفن همراه شما را در فضای مجازی تامین می کند، سیستم ضد سرقت پادویش امنیت تلفن همراهتان را در فضای حقیقی تامین می کند. با توجه به افزایش آمار سرقت تلفن های همراه این ابزار بسیار کاربردی می باشد. بواسطه این ابزار در صورت مفقود یا سرقت تلفن همراه، امکان ردیابی موقعیت مکانی، روشن کردن صدای آژیر، پاک کردن تمامی اطلاعات موجود در تلفن همراه و ... از راه دور مقدور می باشد. کافیست بعد از نصب آنتی ویروس اندروید پادویش، یک شماره معتمد را جهت ارسال پیامکی فرامین مذکور تعیین نموده و سیستم ضد سرقت را فعال نمایید.

ضد فیشینگ پادویش

در حال حاضر درگاه های پرداخت جعلی بسیار افزایش یافته اند. این درگاه های جعلی با کلاهبرداری از کاربران، اطلاعات حساب ایشان را سرقت کرده و حساب بانکی شان را خالی می کنند. ضد فیشینگ پادویش، صفحات جعلی پرداخت آنلاین را سریعا تشخیص داده و به کاربران هشدار می دهد. به کمک این ابزار می توانید قبل از ورود اطلاعات حساب بانکی تان، درگاه پرداخت مورد نظر را صحت سنجی نموده و سپس بدون دغدغه پرداخت های اینترنتی خود را انجام دهید.

دیواره آتش پادویش

برخی اوقات نیاز دارید تا بنا به دلایلی ارتباط یکی از برنامه های نصب شده روی تلفن همراهتان را به اینترنت مسدود کنید. به کمک قابلیت دیواره آتش پادویش براحتی امکان مشاهده و مدیریت ارتباط برنامه های تلفن همراه به اینترنت وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت بعد از نصب آنتی ویروس اندروید پادویش باید قابلیت دیواره آتش پادویش را فعال نمایید.

دانلود آنتی ویروس اندروید پادویش

جهت دانلود آنتی ویروس اندروید پادویش به سایت "پادویش من" به نشانی "https://mypadvish.ir" مراجعه نمایید. از منوی محصولات امکان دسترسی به صفحه آنتی ویروس اندروید پادویش فراهم می باشد. در صفحه مذکور دسترسی برای دانلود آنتی ویروس اندروید پادویش وجود دارد. دانلود و نصب این محصول کاملا رایگان می باشد. این محصول پس از نصب، امکان استفاده آزمایشی و رایگان به مدت 20 روز را دارد. در صورت رضایت از محصول می توانید نسبت به خرید و فعالسازی لایسنس آنتی ویروس اندروید پادویش اقدام فرمایید. راهنمای تصویری خرید و فعالسازی به همراه توضیحات بیشتر درباره سایر ویژگی های این محصول در صفحه محصول در سایت "پادویش من" موجود می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتی ویروس اندروید بهترین آنتی ویروس سیستم عامل اندروید تلفن همراه سیستم ضد سرقت فضای مجازی دیواره آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سال 1992، نخستین پیامک یا SMS (مخفف سرویس پیام کوتاه) ارسال شد. متن آن پیام ساده بود: «کریسمس مبارک.» این رویداد تاریخی آغاز یک انقلاب ارتباطی بود که در نهایت نحوه تعامل مردم از طریق تلفن همراه را تغییر داد. فرستنده، نیل پاپورث (Neil Papworth)، مهندس بریتانیایی، پیام را از طریق کامپیوتر به تلفن همراه در شبکه Vodafone ارسال کرد.

پیامک به سرعت تبدیل به روشی محبوب و راحت برای ارسال پیام‌های کوتاه مردم به یکدیگر شد. ابتدا پیامک دارای محدودیت 160 کاراکتری در ازای هر پیام بود. این مسئله باعث شد به تدریج ایموجی‌ها و کلمات اختصاری رایج شود مبادا متن پیام از محدوده لغات فراتر رود. با گذشت زمان پیامک تکامل پیدا کرد و پیام‌های عکس، پیام‌های طولانی‌تر و حتی پیام‌های چندرسانه‌ای را دربر گرفت و نحوه ارتباط مردم با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه را تغییر داد.

امروزه با وجود ظهور اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی فوری مانند واتس‌اپ و تلگرام و... که مبتنی بر اینترنت هستند، پیامک همچنان یک ابزار ارتباطی پرکاربرد تلقی می‌شود و میلیاردها پیامک ردوبدل‌شده در روز، همچنان نقش مهمی در برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران و همچنین دریافت اعلان‌های مهم در زمینه شغلی و خدماتی ایفا می‌کند.

***

11  حقیقت جالب در مورد پیامک‌ها عبارتند از

 

پژوهش‌ها نشان می‌دهد میانگین زمان پاسخگویی به یک پیام متنی 90 ثانیه است در حالی که میانگین زمان پاسخگویی به یک ایمیل 90 دقیقه است.

 

نخستین پیامک از فردی به فرد دیگر بین مردم عادی سال 1993 در انگلستان ارسال شد.

نرخ باز شدن پیامک‌های ارسالی 98 درصد است در مقایسه با نرخ باز شدن ایمیل‌ها که 20 درصد است!

 

اصطلاح «پیام متنی» نخستین بار در سال 1985 مطرح شد.

پیامک‌ها برای ارسال از طریق کانال‌های سیگنالی مورد استفاده در تماس‌های تلفنی طراحی شده است. پیامک در ابتدا به عنوان بخشی از استانداردهای GSM (سیستم جهانی ارتباطات سیار) طراحی شد.

 

نخستین گوشی تلفن با قابلیت ارسال پیامک نوکیا 2010 بود که در سال 1994 عرضه شد.

سالانه حدود 8.3 تریلیون پیامک در سراسر جهان ارسال می‌شود!

 

نخستین سرویس بانکداری مبتنی بر پیامک در سال 1999 توسط MobileOne در سنگاپور راه اندازی شد.

پیامک تقریباً توسط همه تلفن‌های همراه جهان پشتیبانی می‌شود که آن را به شکل یک رسانه قابل اتکای ارتباطی جهانی تبدیل کرده است.

سال 1996 خودرویی در جهان توسط شرکت BMW تولید شد که دارای قابلیت ارسال پیامک بود.

با وجود روش‌های مختلف احراز هویت، پیامک همچنان به عنوان شاخص اصلی احراز هویت دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • همراه پرخرج
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار