Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این میزان از کشفیات در مقایسه با سال گذشته بسیار بالاتر است اظهار داشت: ۱۰۰ گرم از این مواد می‌تواند یک واحد آپارتمانی را تخریب کند.

وی تاکید کرد: به کسانی که قصد اخلال در نظم و آرامش مردم دارند اخطار میدهیم که با مراجع قضایی هماهنگی صورت گرفته و با آنها قاطعانه برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزادی با بیان اینکه موظفیم امنیت مردم را تامین کنیم که به شادی خود بپردازند اضافه کرد:   برخی به دنبال تخریب چهارشنبه آخر سال و عید نوروز به عنوان یک سنت دیرینه هستند.

وی یادآور شد: ما به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیستیم و هرچقدر جامعه شاد باشد آرامش و امنیت بیشتری در پی آن می‌آید.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: سال گذشته هم در چهارشنبه آخر سال و هم شب عید مصدوم داشتیم که در چهارشنبه آخر سال ۲۵ نفر مصدوم شدند اما هشت نفر بستری شدند.

وی افزود: در شب عید هم شاهد ۱۸ مصدوم بودیم که شش نفر از آنها بستری شده بودند و در مجموع ۱۴ نفر بستری در این ۲ شب داشتیم.

سردار آزادی با اشاره به اینکه  در زمینه وقوع سرقت، استان کردستان در مقایسه با استان‌های دیگر بسیار آمار پایینی دارد افزود: کردستان استانی فرهنگی است که در زمینه جرایم در رده‌های ۱۶ کشور و در زمینه وقوع سرقت در رده ۳۰ کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه شاهد چهار درصد کاهش سرقت در مقایسه با سال گذشته بودیم اضافه کرد: این اتفاق با همکاری مردم، حضور نیروی انتظامی، اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های دیگر و کمک رسانه‌ها روی داده است.

سردار آزادی با اشاره به اینکه هیچگونه سرقت از بانک و سرقت مسلحانه نداشته‌ایم اظهار داشت: سرقت از منزل ۱۵ درصد، سرقت اتومبیل ۱۸ درصد و سرقت وسایل داخل اتومبیل ۳۱ درصد کاهش یافته است.  

 وی با بیان اینکه امسال یک تن و ۴۲۰ کیلوگرم در مجموع مواد مخدر در استان کشف شده است افزود: تریاک با ۹۵۴ کیلوگرم بیشترین ماده مخدر کشف شده بوده است.

طبق رسمی قدیمی در آخرین چهارشنبه سال مراسمی به نام چهارشنبه سوری و برپایی آتش در بسیاری از مناطق کشور برگزار می شود و برخی افراد در این آیین مواد محترقه را منفجر می کنند که سالانه صدها نفر در کشور بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و تعدادی نیز فوت می کنند.

برچسب‌ها کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان سنندج کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان سنندج چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حاجیان نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات اداره کل گمرک سمنان ضمن بیان اینکه فروردین سال جاری ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، ابراز داشت: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمایی، شمش سرب، سود سوز آور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک و غیره از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، ابراز داشت: نسبت به بازه فروردین ماه سال گذشته ۸۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حاجیان نژاد ضمن بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصد را نشان می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 6096991

دیگر خبرها

  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال