Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@14:43:50 GMT

رییس سابق لیورپول، به فکر خرید چلسی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۸۹۲۷

با نزدیک شدن به مهلت مقرر، مارتین بروتون، در حال مذاکره برای تشکیل کنسرسیومی جهت خرید چلسی از رومن آبراموویچ است.

پس از تحریم رومن آبراموویچ و مصائبی که در پی آن برای باشگاه چلسی به وجود آمد، حالا نام دیگری به خریداران احتمالی آبی های لندن اضافه شده است.

طرفداری| به گزارش گل و به نقل از نزار کینسلا، سر مارتین بروتون، تاجر بریتانیایی که در سال 2010 لیورپول را از یک هیئت مدیره‌‌ی افتضاح نجات داد، حالا ممکن است پیشنهادی برای خرید چلسی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وضع تحریم ها علیه مالک کنونی آبی های لندن، یعنی رومن آبراموویچ، و لزوم تغییر مالکیت این باشگاه، حداقل 10 شخص حقیقی و حقوقی علاقه‌ی خودشان را به خرید چلسی ابراز کردند.

بروتون، کسی که در نوجوانیش طرفدار چلسی بوده، خبرهایی در رسانه ها، مبنی بر علاقه‌‌اش به آماده سازی و ارائه‌ی پیشنهادی برای خرید چلسی و داشتن نقشی در آینده‌ی این باشگاه، منتشر شده است.

بروتون در حال مذاکره با حامیان احتمالی و مشاورانش است و احتمالا در روزهای آینده پیشنهادش را ارائه بدهد، اگرچه نگرانی هایی در مورد اینکه، آیا او می تواند پول کافی برای شرکت در مزایده‌ی خرید چلسی را قبل از مهلت روز جمعه جمع آوری کند یا نه، وجود دارد. با توجه به  تحریم رومن آبراموویچ و بلوکه شدن تمام دارایی هایش در انگلیس، مسئولیت فروش چلسی اکنون برعهده دولت بریتانیا است.

بروتون کیست؟

بروتون، رئیس سابق بریتیش ایرویز، بیشتر به جهت نظم بخشیدن به فرآیند فروش لیورپول به Fenway Sports Group (FSG) در سال 2010 شناخته می‌شود. او به دوره‌ی مالکیت فاجعه بار تام هیکس و جورج گیلت در لیورپول پایان داد.

او در آوریل 2010 به عنوان رئیس باشگاه لیورپول منصوب شد و وظیفه داشت فروش باشگاه را به مالکان جدید تسریع کند. پس از تکمیل واگذاری مدیریت، تام ورنر جانشین او در لیورپول شد. شایان ذکر است که در سال‌های مدیریت FSG، لیورپول با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر، به قله‌ی فوتبال انگلیس بازگشت.

بروتون تنها فردی است که به دستور و درخواست دولت بریتانیا در فرآیندی برای تغییر مالکیت یک باشگاه دخالت داشته است؛ کاری که او در لیورپول در کنار بانک سلطنتی اسکاتلند، بزرگترین وام دهنده‌ی باشگاه، انجام داد.

او در حال حاضر ریاست شرکت Sports Investment Partners را بر عهده دارد؛ این شرکت یک شرکت خصوصی است که به کسب و کارها در زمینه‌هایی مانند فناوری ورزشی و مدیریت برگزاری رویدادها، کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: رومن آبراموویچ از سوی لیگ برتر انگلیس رد صلاحیت شد

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! سرمربی بایرلورکوزن: سردار به زودی به روزهای اوجش می رسد روزهای سخت لمپارد در اورتون؛ تافی‌ها در خطر سقوط به دسته پایین‌تر پس از 68 سال وعده ژاوی عملی شد | عثمان دمبله سوت ها را به تشویق تبدیل کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رومن آبراموویچ خرید چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد

آندرتیکر همچنان به همکاری با WWE ادامه خواهد داد.

به نقل از PWinsider آندرتیکر قراردادی جدید را به عنوان اسطوره با WWE امضا کرده است.

طرفداری | از گزارش‌ها اینطور برآورد می‌شود که این قرارداد در حوالی رسلمنیا 40 ثبت شده است. آندرتیکر بعد از بازنشستگی خود در سال 2020، حضورهایی مقطعی را در شوهای WWE تجربه کرده و به منظور برگزاری ویژه برنامه خود تحت عنوان One Dead Man Show همراه با تیم WWE به مناطق مختلفی سفر کرده است. او همچنین مدتی است که پادکست اختصاصی خود را تحت عنوان Six Feet Under به طور هفتگی منتشر می‌کند. آخرین حضور کوتاه پادشاه تاریکی در تلویزیون WWE به رسلمنیا 40 برمی‌گردد، جایی که او با متوقف کردن د راک زمینه پیروزی تاریخی کودی رودز برابر رومن رینز را فراهم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد