Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از رونمایی از کراس اوور  توناله در ماه قبل، آلفارومئو اکنون توجه خود را به سمت شاسی بلند استلویو معطوف کرده. این خودرو حدود پنج سال است که به بازار عرضه شده، اما قرار است برای سال 2023 تغییراتی داشته باشد.

چندین نمونه اولیه از این خودرو در ایتالیا روی یک تریلی، همراه  با سدان جولیا مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از رنگ و طراحی چرخ ها، نمونه‌های اولیه از این خودرو با نشان "Estremo" در گلگیر‌های جلو ارائه می شوند. چراغ های جلوی این خودرو اکنون به روز شده است.

به نظر می‌رسد که اکنون روی پنل بدنه  سپر Veloce به کار رفته که احتمالاً یکی از زیباترین تغییرات آلفارومئو باشد. طراحی سپر عقب همچنین این تصور را می دهد که بر اساس استلویو Veloce ساخته شده است.

نشان Q۴ در درب عقب نشان دهنده این است که این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.  در برخی از تصاویر جاسوسی، مشاهده شده که سدان و شاسی‌بلند در کنار مازراتی گرکاله جاسوسی شده‌اند که در نهایت در تاریخ ۲۲ مارس، رونمایی می‌شود.

هیچ عکس جاسوسی از فضای داخلی به نمایش در نیامده است؛ با این حال، این احتمال وجود دارد که استلویو و Giulia هر دو پشت آمپری کاملا دیجیتالی داشته باشند. از آنجایی که خودرو توناله ارزان‌تر، دارای یک پشت آمپری دارد، منطقی است که دو مدل دیگر آلفارومئو صفحه آنالوگ را از دست بدهند.

در سال ۲۰۲۴، خط تولید به کراس اوور Brennero، گسترش خواهد یافت. این اولین خودروی برقی این شرکت خواهد بود، اما همچنان موتور‌های احتراقی را ارائه خواهد کرد. در سال ۲۰۲۵، آلفارومئو اولین مدل فقط الکتریکی خود را قبل از پایان فروش خودرو‌های مجهز به ICE در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

بایرن مونیخ و رئال مادرید، غول های فوتبال اروپا در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند.

دانلود (70.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران