Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ پروژه ورزشی در استان زنجان ساخته می‌شود، گفت: ۱۰ سالن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی در سراسر استان زنجان ساخته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی اسماعیلی در همایش استانی روز جوان اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه امروز باید یاد کنیم از جوانانی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب به حیاط طیبه عینیت بخشیدند، اظهار کرد: این جوانان مسئولیت ما را در سنگر تعلیم و تربیت سنگین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شما معلمان جوان میوه های رشد یافته در مکتب شهید و شهادت هستید، ابراز کرد: دیدن جوانان در جایگاه معلمی موجب خوشحالی ما است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بررسی و تعمیق در سند تحول آموزش و پروش، عنوان کرد: این نوع همایش‌ها به صورت فصلی و مستمر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه تمامی معلمان جوان استان زنجان به سند تحول آموزش و پروش اشرافیت دارند، ادامه داد: این یک گام برای رسیدن به ماهیت اصلی سند تحول یعنی اجرا آن در مدارس است.

وی با بیان اینکه استان زنجان جایگاه خوبی در اجرایی کردن سند تحول دارد، ابراز کرد: کارگاه‌های خوبی در راستای تبیین سند تحول در استان برگزار شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه قدم‌های خوبی برای سند آموزشی ۱۴۰۴ استان زنجان برداشته شده است، خاطر نشان کرد: استان زنجان در آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ صاحب سند آموزشی ویژه‌ای بر اساس سند تحول خواهد شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم، ابراز کرد: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، نفوذ جریان‌های معاند، و سبک زندگی از مسائل مهمی است که در بیانیه مطرح شده و باید مورد توجه معلمان جوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار  از طرف معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برای استان زنجان تخصیص پیدا کرده است، عنوان کرد: ۱۰ سالن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی در سراسر استان زنجان ساخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق محروم سراسر استان ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: دولت با شعار عدالت محوری روی کار آمده و به دنبال اجرای آن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان استان زنجان ساخته آموزش و پروش خواهد شد سند تحول ۱۰ زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح پمپاژ آب می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری غلامعلی حیدری امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در شورای اداری بخش ناغان، اظهار کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پمپاژ آب کشاورزی ناغان مصوب شد که اجرای این طرح می‌تواند در کشاورزی بخش ناغان به عنوان قطب کشاورزی استان تحول خوبی ایجاد کند.

وی افزود: همچنین در دور اول سفر رئیس جمهور اعتباری برای جاده شلمزار-ناغان-کارون ۴ و جاده فرخشهر-دزک-شلمزار در نظر گرفته شد که به دلیل حادثه خیز بودن این دو جاده در اولویت برنامه‌های استانی قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تسریع روند اجرایی تبدیل آبیاری سنتی به نوین، مرمت و روکش جاده‌ها، حل مشکل پسماند، ایجاد نشاط با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت زدایی اهتمام لازم در نظر گرفته شود.

غلامعلی حیدری خاطرنشان کرد: بخش ناغان یکی از مراکز ترانزیتی و زیبای استان به شمار می‌رود که موضوع گردشگری و بوم گردی برای این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 747951

دیگر خبرها

  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود