Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حمید کریمی اظهار داشت: برگزاری جلسه ستادساماندهی امورجوانان با موضوع هفته جوان، تقدیر ازجوانان برتر، نشست جوانان بامسئولین، غبارروبی گلزارشهدا و دیدار با خانواده شهدا ازبرنامه‌های هفته جوان به شمار می‌رود.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، ارائه خدمات رایگان توسط مراکز مشاوره ازدواج وخانواده، کارگاه های مشاوره ازدواج، افتتاح ۲ مرکز مشاوره ازدواج و تعالی خانواده، حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و امور جوانان در رسانه ها، مسابقات و همایش های ورزشی از برنامه‌های هفته جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی عنوان کرد: جشن میلاد امام زمان(عج)، جشن ویژه روزجوان، اهداجهیزیه، بازدیدجوانان ازپارک علم وفناوری، کارگاه های توانمندسازی و دستاوردهای سمن ها، حضورسازمان های مردم نهادجوانان درمناطق محروم استان واهدا کمک های معیشتی، انجام تبلیغات محیطی و مجازی، برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه های درحال انجام است.

کد خبر 1612469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت ورزش و جوانان جوانان حضرت علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت