Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک، جزئیات قیمت طرح ترافیک در سال آینده را تشریح کرد.

به گزارش «انرژی امروز» عمار سعیدیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نرخ طرح ترافیک با رد خبر طرح ترافیک ۱۰۰ هزار تومانی، بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران شاهد افزایش ۲۵ درصدی پایه قیمت طرح ترافیک درسال ۱۴۰۱ خواهیم بود، بر این اساس قیمت پایه ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قیمت طرح ترافیک به نوع معاینه فنی و ساعت تردد بستگی دارد، افزود: زمان اجرای طرح نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷ خواهد بود که در شرایط کرونایی یک خروج رایگان بعد از ساعت ۱۴:۳۰ برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

سعیدیانفر با بیان اینکه برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است، گفت: قیمت طرح ترافیک از ۳۲ هزار تومان تا ۹۸ هزار تومان متفاوت خواهد بود، به گونه ای که قیمت ۳۲ هزار تومان شامل افرادی می شود که در ساعت غیر پیک با معاینه فنی برتر تردد می‌کنند، اما قیمت ۹۸ هزار تومان برای خودروهایی است که در اوج ترافیک تردد کرده و معاینه فنی برتر هم ندارند، لحاظ می‌شود.

برچسب هاتهران (شهر تهران) طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: تهران شهر تهران طرح ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو قیمت طرح ترافیک معاینه فنی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان          بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                          - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان            + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان      - ۳۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • بی بی سی و اعتراف به جعل سند
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟