Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:01:38 GMT

دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی در کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۹۶۰۰

دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، این خدمت در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱، افزایش تقاضای هموطنان به انجام سفرهای زمینی به خارج از کشور و نیاز آنان به دریافت گواهینامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت خودرو به منظور تسریع در ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های رانندگی بین‌المللی آنلاین، ایجاد شده است.

در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به‌عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و تنها مرجع صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی در ایران، با همکاری یک شرکت پست خصوصی زمان ارسال گواهینامه‌هایی که از طریق درگاه اینترنتی https://idp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

taci.ir ثبت می‌شود را از هفت روز کاری به حداکثر ۲۴ ساعت برای مناطق ۲۲ گانه تهران رسانده است.

سامانه صدور گواهینامه رانندگی بین‌المللی تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز است و افرادی که درخواست خود را از این طریق ثبت کنند، پس از صدور گواهی‌نامه توسط کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در کمتر از یک روز مدرک خود را دریافت خواهند کرد.

کد خبر 5446985 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: گواهینامه رانندگی كانون جهانگردي و اتومبيلراني گواهینامه بین المللی شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران آموزش و پرورش گردشگری حوادث چهارشنبه سوری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شهرداری شهرداری منطقه 19 تهران وزارت آموزش و پرورش نوروز سفرهای نوروزی غلامحسین محسنی اژه ای ساختمان پلاسکو رانندگی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد.

کد خبر 847621 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى حوادث جهان تصادف

دیگر خبرها

  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس