Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا بیست و سوم اسفند ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی امروز دوشنبه(23 اسفند ماه 1400) با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 17 مورد مثبتی بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده، اظهار کرد: این تعداد شامل هفت نفر از آبادان، هشت نفر از خرمشهر و دو نفر از شادگان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از این 17 مورد مثبت جدید، 14 نفر به صورت سرپایی هستند که شامل چهار نفر از آبادان، هشت بیمار از خرمشهر و دو بیمار از شادگان می شود و سه بیمار از آبادان نیز بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه متاسفانه طی این مدت یک مورد فوتی کرونایی از آبادان داشتیم، افزود: طی روز گذشته پنج نفر بستری داشتیم و 10ر نفر پس از بهبودی ترخیص شدند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تابعه 28 نفر است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز یکشنبه(22 اسفند ماه 1400) بود، حاکی از شناسایی 24 بیمار کرونایی طی 15 ساعت قبل از آن و 34 موارد مثبت کل بستری ها است.(جزییات)

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان علوم پزشکی وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 فوتی کرونایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان امیکرون آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 23 اسفند 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان