Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - همزمان با روزهای پایانی اسفند ماه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با صدور بخشنامه‌ای تغییر ساعت کار سامانه چکاوک را به بانک‌های کشور ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،   اداره کل معاملات ریالی بانک مرکزی ج.ا.ا با ارسال بخشنامه ۰۰/۳۶۷۹۶۱ مورخ  ۱۴۰۰.۱۲.۱۷ به بانک‌های و موسسات مالی کشور تغییر ساعت کار سامانه چکاوک را برای روزهای کاری چهارشنبه ۲۵ تا شنبه ۲۸ اسفندماه ابلاغ کرد و همزمان از بازگشت ساعت کاری این سامانه به روال عادی از روز شنبه ششم فروردین سال ۱۴۰۱ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تغییر ساعت کار سامانه چکاوک، طی بخشنامه شماره ۲۵۸/۰۰/ب  مورخ ۲۱ اسفندماه معاونت مالی و سرمایه‌گذاری پست بانک ایران به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دستگیری ۷ قاچاقچی چکاوک‌ها در همدان
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ شنبه ۸ اردیبهشت