Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بادامکی می گوید تا زمانی فرصت هست شانس وجود دارد و آن دربی سه گل با ده نفر در ده دقیقه مثال خوبی است

حسین بادامکی بازیکن سابق سرخپوشان درباره دربی 98 که روز پنجشنبه برگزار می شود، صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، حسین بادامکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت:

جبران فاصله شش امتیازی سخت است ولی از قشنگی‌های فوتبال، غیر قابل پیش بینی بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان یک بازی هم با استقلال داریم که با پیروزی در آن، شرایط خیلی فرق خواهد کرد. همیشه باید تلاش کرد و امیدوار به گرفتن مزد این تلاش بود. ناامیدی خودش بزرگترین اشتباه و بدترین شکست است که قطعا در پرسپولیس جایی ندارد و نباید اجازه داد چنین افکاری پر و بال بگیرند.

از او درباره شباهت شرایط فعلی با آن بازی سه گل با ده نفر می‌پرسیم که ادامه داد:

مثال خوبی است. آن روز دو گل عقب افتاده بودیم (اکنون نیز امتیازات دو بازی را عقب هستیم)، در آن شرایط ده نفره هم شدیم. به نظر کار ما تمام شده بود. بسیاری شانسی برای ما قائل نبودند و تماشاگران خودمان هم شروع به ترک ورزشگاه کرده بودند ولی ما ناامید نبودیم بخشی از تماشاگران هم ناامید نشده بودند و بازی با خواست خدا و تلاش بچه‌ها برگشت. فوتبال همین است. تا وقتی فرصت هست، شانس وجود دارد. امیدوارم این سری هم بچه‌ها با انگیزه بیشتر ادامه بدهند و مزد تلاش و امیدشان را می‌گیرند. در این مسیر بازی روز پنج‌شنبه (دربی) مهمترین قدم است.

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! سرمربی بایرلورکوزن: سردار به زودی به روزهای اوجش می رسد روزهای سخت لمپارد در اورتون؛ تافی‌ها در خطر سقوط به دسته پایین‌تر پس از 68 سال وعده ژاوی عملی شد | عثمان دمبله سوت ها را به تشویق تبدیل کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین بادامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: ای کاش فوتبال ایران شمس‌آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

او در ادامه گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

دقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

دیگر خبرها

  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز